Problemen met 1.8.1

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
Jantje666
Answers: 0

Problemen met 1.8.1

Bericht door Jantje666 »

Hoi, ik ben ook na een herinstall van windows 7 x64 overgegaan naar 1.8.1.

Ik mis bij de "toevoegen" pagina oa (HD)tv tag en promo screener tag.
Reacties en spots plaatsen gaat slecht, vaak komen ze niet door en mag je alles opnieuw intikken.
Als ik eweka gebruik zie ik vaak geen reacties of als ik wil reageren dan lukt dat ook vaak niet.

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: giganews
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: ms security essentials & windows 7 firewall
Met welk programma download je?: newsleecher
Wanneer begon je probleem?: met 1.8.1 gebruiken
Geef een beschrijving van je probleem: Hoi, ik ben ook na een herinstall van windows 7 x64 overgegaan naar 1.8.1.

Ik mis bij de "toevoegen" pagina oa (HD)tv tag en promo screener tag.
Reacties en spots plaatsen gaat slecht, vaak komen ze niet door en mag je alles opnieuw intikken.
Als ik eweka gebruik zie ik vaak geen reacties of als ik wil reageren dan lukt dat ook vaak niet.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: niet veel te doen
Schone installatie: Ja
XML bestand.:

Code: Selecteer alles

<Spotnet>
    <Server Type="Headers" Server="text.giganews.com" Username="Username" Password="Password" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
    <Server Type="Downloads" Server="news.giganews.com" Username="Username" Password="Password" Port="119" SSL="0" Connections="14" />
    <Server Type="Uploads" Server="news.giganews.com" Username="Username" Password="Password" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
    </Spotnet>
Generated by Support Toolkit SRT Generator.

hjvbft
Answers: 0

Re: Problemen met 1.8.1

Bericht door hjvbft »

Eweka en Spotnet
Giganews en Spotnet
Met tag bedoel je waarschijnlijk de opties bij bron. Blijkbaar zijn deze komen te vervallen. Dit beperkt het gebruik van de filters. Voordeel is dat filters sneller werken en het nadeel is dat de filters minder goed zijn. Het zou beter zijn als dit weer aangepast word. Heb hiervoor geen goede oplossing.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer