Spotlite draait niet onder Ubuntu 11.10 Oneiric
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: kpn
- Internet: kpn
Spotlite draait niet onder Ubuntu 11.10 Oneiric
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: SpotLite
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.0.7
Wat is je besturingssysteem?: Kubuntu 64-bits
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 11.10
Welke Usenet Provider heb je?: kpn
Welke Internet Provider heb je?: kpn
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: firewall op adsl router van kpn
Met welk programma download je?: firefox
Wanneer begon je probleem?: na schone installatie van kubuntu 11.10
Geef een beschrijving van je probleem: het spotlite package installeert zonder probleem.
uitvoeren van SpotLite geeft de foutmelding:
SpotLite: error while loading shared libraries: libcrypto.so.0.9.8: cannot open shared object file: No such file or directory
Ubuntu versies 10.10 en 11.04 hadden libcrypto versie 0.9.8 aan boord, in Ubuntu versie 11.10 is deze library geupgrade naar libcrypto.so.1.0.0.
Kan er een spotlite package voor ubuntu 11.10 met libcrypto.so.1.0.0 beschikbaar komen? Bij voorbaat dank!
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Welk spotX programma gebruik je?: SpotLite
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.0.7
Wat is je besturingssysteem?: Kubuntu 64-bits
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 11.10
Welke Usenet Provider heb je?: kpn
Welke Internet Provider heb je?: kpn
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: firewall op adsl router van kpn
Met welk programma download je?: firefox
Wanneer begon je probleem?: na schone installatie van kubuntu 11.10
Geef een beschrijving van je probleem: het spotlite package installeert zonder probleem.
uitvoeren van SpotLite geeft de foutmelding:
SpotLite: error while loading shared libraries: libcrypto.so.0.9.8: cannot open shared object file: No such file or directory
Ubuntu versies 10.10 en 11.04 hadden libcrypto versie 0.9.8 aan boord, in Ubuntu versie 11.10 is deze library geupgrade naar libcrypto.so.1.0.0.
Kan er een spotlite package voor ubuntu 11.10 met libcrypto.so.1.0.0 beschikbaar komen? Bij voorbaat dank!
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
-
Re: Spotlite draait niet onder Ubuntu 11.10 Oneiric
Dat klopt, geeft hier ook de melding als ik probeert te installeren dat de instal file niet voldoet aan de gpl licentie en dus een slechte instal is, vervolgens gaat het dus mis.
ik krijg deze meldingen:
Het pakket is van slechte kwaliteit
Het installeren van een pakket dat de kwaliteitsnormen geweld aandoet is niet toegestaan. Dit zou ernstige problemen op uw computer kunnen veroorzaken. Neem contact op met de persoon of organisatie die dit pakketbestand geleverd heeft en sluit onderstaande details in.
Bij dit pakket bevat geen geldig ‘Installed-Size control field’. Zie Debian Policy, artikel 5.6.20.
dus graag een oplossing eerst ubuntu 11.04 installeren vindt ik geen optie.
ik krijg deze meldingen:
Het pakket is van slechte kwaliteit
Het installeren van een pakket dat de kwaliteitsnormen geweld aandoet is niet toegestaan. Dit zou ernstige problemen op uw computer kunnen veroorzaken. Neem contact op met de persoon of organisatie die dit pakketbestand geleverd heeft en sluit onderstaande details in.
Bij dit pakket bevat geen geldig ‘Installed-Size control field’. Zie Debian Policy, artikel 5.6.20.
dus graag een oplossing eerst ubuntu 11.04 installeren vindt ik geen optie.
-
- Algemeen Manager
- Usenet: 8 diverse
- Internet: ???
- Leeftijd: 49
same here 
Hij installed wel, maar start helaas niet, reageerd 0,0% hetgeen ik erg jammer vind

Hij installed wel, maar start helaas niet, reageerd 0,0% hetgeen ik erg jammer vind
-
- Usenet: XsNews
Ik wacht wel met upgraden naar Kubuntu 11.10 als alle kinder ziektes er een beetje uit zijn en de pakketten er zijn voor 11.10 Zover ik kan zien zijn ze er niet allemaal. o.a. spotlite.
-
- Usenet: download2day
- Internet: ziggo
Ik heb hem werkend gekregen onder ubuntu 11.10 door vanuit synaptic libssl0.9.8 te installeren!
-
Het werkt nu ook bij mij bedankt voor de gouden tip , in Kubuntu werkte hij gelijk dus nu in Ubuntu 11.10 ookEric2004 schreef:Ik heb hem werkend gekregen onder ubuntu 11.10 door vanuit synaptic libssl0.9.8 te installeren!

-
- Usenet: XsNews
ah, weer een puntje die ik weg kan strepen. Thanks.