inloggen
Moderator: Moderator Team
Re: inloggen
Ik neem aan dat je hebt getest dat je sowieso verbinding kunt maken naar je xmsnet server buiten spotnet om?
Als dit zo is en je kan gewoon verbinden en deze zelfde gegevens (user, pwd) werken niet in Spotnet dan zou ik even kijken naar firewall en/of virus software settings.
Schakel deze desnoods even uit om te testen of het dan wel werkt dan weet je waar je het moet zoeken
Als dit zo is en je kan gewoon verbinden en deze zelfde gegevens (user, pwd) werken niet in Spotnet dan zou ik even kijken naar firewall en/of virus software settings.
Schakel deze desnoods even uit om te testen of het dan wel werkt dan weet je waar je het moet zoeken
-
ik heb inderdaad gewoon verbinding. als ik wil inloggen krijg ik steeds als antwoord dat de provider niet correct heeft geantwoord 217.149.192.85:119
ik zie trouwens dat het ip adres wat jij doorgeeft inderdaad ook niet goed is.
Gebruik je wel voor de news server naam: news.xmsnet.nl?
dit zou ip adres 94.232.116.84 moeten zijn
aangezien dit een gratis news server is met een heel beperkte retentie (historie) raden we aan om van de russische server gebruik te maken voor in ieder geval de header server zoals op heel veel plekken beschreven in dit forum.
Gebruik je wel voor de news server naam: news.xmsnet.nl?
dit zou ip adres 94.232.116.84 moeten zijn
aangezien dit een gratis news server is met een heel beperkte retentie (historie) raden we aan om van de russische server gebruik te maken voor in ieder geval de header server zoals op heel veel plekken beschreven in dit forum.
-
ja ik heb mijn firewall en dergelijke tijdelijk uitgeschakeld. Het inloggen blijft een probleem. hij geeft standaard poort 119 en die heb ik ook nog een keer gewijzigd in 110, omdat dat normaal de pport is waarmee ik mijn mail en dergelijke ophaal, maar ook dat had geen effect. Ook heb ik als proverder news.xmsnet.nl en dan weer xmsnet.nl ingevoerd. Alleen xmsnet kent hij helemaal niet.
-
ik ben gisteren er maar mee gestopt. Vandaag nogmaals geprobeerd, maar het wilgewooon niet lukken. ik denk dat ik er maar mee op hou. 

Ja weet je - dat is prima als je er mee wilt ophouden. Om je te helpen hebben we echt wel meer nodig dan "vandaag nogmaals geprobeerd"
Wat heb je nu precies van alle bovenstaande suggesties gedaan? - want ik vind je feedback erg beroerd
Wat heb je nu precies van alle bovenstaande suggesties gedaan? - want ik vind je feedback erg beroerd
-