Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet Wat is de versie van het spotX programma?: v1.8.0 Wat is je besturingssysteem?: Windows XP Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits Welke Usenet Provider heb je?: highwinds.zeelandnet.nl Welke Internet Provider heb je?: zeelandnet.nl Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: AVG Met welk programma download je?: spotnet Wanneer begon je probleem?: vorige week na het downloaden van een Wii spel Geef een beschrijving van je probleem: verifieren blijft hangen bij 2 Wii spellen en ik kan ze niet verwijderen.
inmiddels heb ik de spellen wel compleet van een andere afzender. XML bestand.:
Hallo *mij*,
Verwijder even de spots die blijven hangen via SABnzbd. http://localhost:8090/ (dat lukt alleen als spotnet aan het downloaden is)
Laat even weten of je probleem zo opgelost is!!
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
euh stonden er meer van dezelfde en juist de complete heb ik verwijderd......stom dus.
degene die verwijderd moeten worden krijg ik echt niet weg,miss een hoop geduld,ik heb er nl al 2 wel kunnen verwijderen
Ik zie nu dat je 1.8 gebruikt, je kunt beter even updaten naar 1.8.1. In 1.8.0 zit namelijk een lek wat opgelost is in de nieuwste versie. Kijk even hier...viewtopic.php?f=3&t=4474#location1
Kijk daarna even of je probleem opgelost is!
ik heb nu 1.8.1 en ben opnieuw wii-spellen aan het downloaden.de anderen zijn nu allemaal verwijderd..pff
nu nog ff een vraagje over de spellen,sommige moet ik uitpakken(winzip)en nu heb ik ook een PAR2 bestand.
is er ook ergens een handleiding hoe ik die moet openen?of is het gewwon makkelijker om op iso bestanden te zoeken?
Bedankt trouwens voor je hulp
Mooi dat het gelukt is, ik zet dit topic op opgelost.
Voor je overige vragen mag je even op deze website kijken http://www.binaries4all.nl/beginners/
Onder het kopje "repareren" en het kopje "in en uitpakken"
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.