Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.7.6
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: eweka
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: bitdefender
Met welk programma download je?: spotnet (?)
Wanneer begon je probleem?: Nu de update naar versie 1.7.6
Geef een beschrijving van je probleem: Afgelopen weekend heb ik de update van Spotnet 1.7.6 ge??nstalleerd. Sindsdien lukt het me niet meer om spots te downloaden. Na 3 dagen forum lezen, herinstalleren enz enz ben ik er wel achter dat het waarschijnlijk te maken heeft met de download verbinding met mijn server Eweka.
Waar ik voorheen bij het downloadscherm de voortgang kon zien en de nog te verstrijken tijd, blijft nu alles leeg. Er wordt wel wat gedownload, er worden in de map Incompleet/_ADMIN/ SABnzb bestanden gedownload. Ik hoop dat het een kleine instellingskwestie is. Herkent iemand dit probleem en weet je misschien een oplossing?
XML bestand.:
Code: Selecteer alles
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="textnews.eweka.nl" Username="" Password="==" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="newsreader41.eweka.nl" Username="" Password="==" Port="119" SSL="0" Connections="6" />
<Server Type="Uploads" Server="upload.eweka.nl" Username="" Password="==" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>