Opslag locatie wil niet veranderd worden!!

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Topicstarter
Dreamingman
Answers: 0
Usenet: lightningusenet
Internet: telfort

Opslag locatie wil niet veranderd worden!!

Bericht door Dreamingman »

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: SpotGrit
Wat is de versie van het spotX programma?: Versie 1.0 Build5
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: lightningusenet.com
Welke Internet Provider heb je?: Telfort
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Microsoft Securety essentials
Met welk programma download je?: SpotGrit
Wanneer begon je probleem?: Sinds installeren van Spotgrit
Geef een beschrijving van je probleem: De interne opslag locatie van Sabnzbd kan niet veranderd worden. Als ik met Spotgrit spots download dan zet hij deze automatisch op de c schijf heen. Terwijl ik bij instellingen in het programma bij Sabnzbd duidelijk de directory van de d schijf heb staan. Hij blijft de bestanden maar op de c schijf plaatsen in c:\programdata\spotgrit\downloads

Ik krijg dit niet veranderd zelfs niet als ik in het programma bij instellingen bij sabnzbd een andere directory in vul.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Andere directory en harde schijf ingevuld in de instellingen van het programma spotgrit. Verder nog niks anders geprobeerd.
Schone installatie: 1
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Artifex
Usenet: sunnyusenet
Internet: ziggo
Leeftijd: 49

Re: Opslag locatie wil niet veranderd worden!!

Bericht door Artifex »

Kan je het volgende eens proberen: ga naar C/programdata en verwijder het setting bin filetje.Start spotgrit terug op en vul de setting-wizzard terug in.Als ik me niet vergis is er in de settings (v1 build5)een veld waar je downloadmap moet ingeven.
Indien deze er nog niet bij staat, komt er in volgende update zeker bij.Versie 1.1 komt binnen een dikke week.Laat me ffe weten of het gelukt is.Succes

Topicstarter
Dreamingman
Usenet: lightningusenet
Internet: telfort

Bericht door Dreamingman »

Het verwijderen van het filetje werkt ook niet. Op een of andere manier verdwijnt die downloadmap steeds weer uit het programma. Bij de settings is inderdaad een veld waar je de downloadmap in kunt geven. Maar ook dat werkt niet. Ik heb daar heen gezet d:\downloads en die map bestaat ook op mijn harde schijf. Maar hij zet de downloads alsnog in c:\programdata\spotgrit\downloads heen.

Werkt het veranderen van die download map alleen maar op de c schijf? Zal eens proberen of ie een andere map op mijn c schijf wel pakt.

-- [bericht automatisch samengevoegd - 21 sep 2011, 02:05] --

Ik ben er nu achter hoe het zit. Heb het nu goed werkend. Maar wel op een omslachtige manier. Om hem niet in de c:\programdata\spotgrit\downloads map te laten downloaden. Moet ik in Spotgrit SABnzbd openen en dan op instellen klikken daar. Dus echt het instel menu van sabnzb zelf. Dan mappen kiezen en dan zelf handmatig de tijdelijke download map invullen en Map voor verwerkte downloads invullen. Als ik dan ga downloaden komt het goed en zet hij ze in mijn ingevulde directory heen. En download hij daar heen.

Vul je bij opstarten bij de install wizzard de download directory in dan word ie niet goed in het programma verwerkt. De Settings knop in het programma en dan kiezen SABnzbd en daar de downloadmap invullen werkt niet en is niet goed. Bij mij teminste niet, weet niet hoe dat bij anderen is.

Hoop dat je wat aan deze info hebt.

Artifex
Usenet: sunnyusenet
Internet: ziggo
Leeftijd: 49

Bericht door Artifex »

Ah ok, ik dacht dat je eerst ook daadwerkelijk in SAB zelf ook niet lukte (als ik dat wist hehe).
Idd in SAB zelf manueel aanpassen, zo had ik het ook gedaan.
Goed dat het nu werkt. :D
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer