Blacklist

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Topicstarter
BOB1961
Answers: 0

Blacklist

Bericht door BOB1961 »

Hallo,

Gisteren heb ik n.a.v. een reactie van éne Remco onder mijn spot van de film <KNIP> een andere spot geplaatst. Het ging hier om de <KNIP>. Gezien de reacties onder deze film bleek er een WW en een mogelijk virus in te zitten. Dit is totaal buiten mijn schuld om en deze Remco heeft bewust deze actie uitgevoerd. Na mijn eerste spot vanmorgen zie ik dat ik niet meer op de White list sta! Na jaren op FTD en nu 4788 spot op Spotnet wordt ik op de black list gezet! Beetje jammer..
Hoop dat dit opgelost kan worden want ik ben me van geen kwaad bewust.

Groeten

BOB1961/ SwingNow
Gevoelige Info weggehaald.
- Bulletproof
BOB Afbeelding Afbeelding

xZx
Usenet: Easyusenet+Cheapnews

Re: Blacklist

Bericht door xZx »

Heel lullig idd. Kennelijk de 'nieuwe manier' om virussen te verspreiden :roll: .

Hoe lullig ook, zou ik persoonlijk altijd alleen spotten van bronnen waarmee je bekend bent (en zo niet, dan altijd eerst zelf downloaden/controleren).
En het is wat achteraf praten, maar een dergelijk 'verzoek' als van Remco, zou ik sowieso negeren, hij had de film tenslotte ook heel makkelijk zélf kunnen spotten, dus waarom vraagt ie 't jou om dit te doen? (om zelf niet geblacklist te worden natuurlijk ;) ).

Die Remco mag trouwens wel op de blacklist (en Bob moet er natuurlijk af), zijn code is: cPnkdA

Topicstarter
BOB1961

Re: Blacklist

Bericht door BOB1961 »

Bedankt voor je reactie!

-- [bericht automatisch samengevoegd - 03 sep 2011, 12:21] --

Bedankt is weer OKE!
BOB Afbeelding Afbeelding
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer