Ik heb dus het zelfde probleem,(Kan het configuratiesysteem niet initialiseren.)
Ben al de hele avond bezig geweest met de schone installatie heb alle stappen gedaan en hij werkt nog steeds niet,weet iemand mischien een andere oplossing.
Gr
Eerst haalde hij de spots niet binnen, toen duurde het wel 5 a 10 minuten dat ze binnenwaren (met diverse foutmeldingen) en toen had ik veel spots er 3x in staan.
Ik heb alles al eraf gehaald en opnieuw geinstalleerd, maar ook als ik oudere versie pak, blijf ik het probleem houden. Kennelijk staat er ergens nog ene bestandje dat verwijderd moet worden??
Nu krijg ik de melding:
LoadRange: #43 - ER: The disk image is malformed database disk image is malformed. En nu haalt hij niets meer binnen!
@jasperhuizing
Kijk voor de oplossing van je probleem alsjeblieft in dit topic: viewtopic.php?f=3&t=2824
Laat even weten of deze aanwijzingen het probleem verhelpen!
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.