wat wordt er de dag van vandaag gepost
film's niet volledig of niet genoeg pars om te herstellen
muziek hetzelfde
programma's idem en met virussen en dan die,die posten om alles naar de klo...... te helpen
bannen die mensen
Dit is inderdaad jammer, maar nou eenmaal een nadeel van het usenet. Ik vind ook dat de kwaliteit met betrekking tot virussen in spotnet goed verbeterd kan worden, maar hierover verschillen de meningen.
Als er regelmatig bestanden niet compleet zijn te downloaden en ook niet na reparatie dan kan dit komen door de usenet server die gebruikt word.
Probeer dan eens een andere usenet provider met een betere retentie, compleetheid en/of ervaringen.
Het probleem kan ook zijn dat er bij het spotten een NZB gebruikt is waarin niet alles staat.
Wat niet in de NZB staat word ook niet gedownload. Dit kan opgelost worden door zelf te zoeken met de bestandsnaam op usenet.
Of een spot een virus bevat kan gelezen worden bij de reacties van de spot.
Er kan dus beter eerst een paar dagen gewacht worden voor iets gedownload word en alle downloads met een antivirusprogramma scannen.
Sorry, ik zit misschien helemaal fout maar ik zie in Spotnet soms aanvragen staan van bepaalde spots of posts en in de reacties wordt dan (terecht) duidelijk gemaakt dat dit absoluut niet mag, maar dat dit via het forum moet. Ik zoek al een uurtje of wat maar ik kan niet vinden hoe of waar ik dat moet doen. Anybody?
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.