posten

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Topicstarter
falco
Answers: 0

posten

Bericht door falco »

wat wordt er de dag van vandaag gepost
film's niet volledig of niet genoeg pars om te herstellen
muziek hetzelfde
programma's idem en met virussen en dan die,die posten om alles naar de klo...... te helpen
bannen die mensen
(Respect)

KoffieBo0N
Moderator Team Lid
Contacteer:

Re: posten

Bericht door KoffieBo0N »

Dit is inderdaad jammer, maar nou eenmaal een nadeel van het usenet. Ik vind ook dat de kwaliteit met betrekking tot virussen in spotnet goed verbeterd kan worden, maar hierover verschillen de meningen.
Verplaatst naar Spotnet - algemeen
- KoffieBo0N

hjvbft

Bericht door hjvbft »

Als er regelmatig bestanden niet compleet zijn te downloaden en ook niet na reparatie dan kan dit komen door de usenet server die gebruikt word.
Probeer dan eens een andere usenet provider met een betere retentie, compleetheid en/of ervaringen.

Het probleem kan ook zijn dat er bij het spotten een NZB gebruikt is waarin niet alles staat.
Wat niet in de NZB staat word ook niet gedownload. Dit kan opgelost worden door zelf te zoeken met de bestandsnaam op usenet.

Of een spot een virus bevat kan gelezen worden bij de reacties van de spot.
Er kan dus beter eerst een paar dagen gewacht worden voor iets gedownload word en alle downloads met een antivirusprogramma scannen.

BuckDanny
Usenet: EWEKA
Internet: Caiway

Bericht door BuckDanny »

Sorry, ik zit misschien helemaal fout maar ik zie in Spotnet soms aanvragen staan van bepaalde spots of posts en in de reacties wordt dan (terecht) duidelijk gemaakt dat dit absoluut niet mag, maar dat dit via het forum moet. Ik zoek al een uurtje of wat maar ik kan niet vinden hoe of waar ik dat moet doen. Anybody? :thanku:

KoffieBo0N
Moderator Team Lid
Contacteer:

Bericht door KoffieBo0N »

Sorry Buck, hiermee kunnen we je niet verder helpen (requests doen we hier niet aan)

hjvbft

Bericht door hjvbft »

Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer