Spotnet en daarvan afgeleide programma's

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Topicstarter
mikey5659
Answers: 0

Spotnet en daarvan afgeleide programma's

Bericht door mikey5659 »

Vandaag trof ik in een spot van Inge2222 en installatiebestandje aan (.exe) van FTDworld en dus blijkbaar wordt op deze wijze voor FTDworld promotie gemaakt. Tijdens het doornemen van diverse fora heb ik begepen dat FTDworld 1 van de vele afgeleide is van Spotnet en dat deze pogramma's geen bestaansrecht hebben zonder Spotnet. Zodoende geef ik eigenlijk alleen maar aandacht aan Spotnet en niet aan alle andere alternatieven.

Nu heb ik me toch eens iets meer verdiept in FTDworld en zie dat daar wel degelijk bepaalde spotters actief zijn die ik niet meer met nieuwe spots op Spotnet voorbij zie komen. Denk bijvoorbeeld aan de spotter Broodjebalmayo. Deze heeft vandaag, 18-05-2011, nog spots aangemeld die ik niet terug zie op Spotnet. Ook zie ik daar dat spotters hun spots rechtstreeks kunnen aanmelden. Komen deze dan ook op spotnet?

Wie kan hierop een duidelijke uitleg geven hoe het nou feitelijk in elkaar steekt?

Groet,
Miikey

hjvbft

Re: Spotnet en daarvan afgeleide programma's

Bericht door hjvbft »

Zover ik weet gebruikt FTDworld dezelfde spots als Spotnet aangevuld met eigen spots.
Die spots worden dus niet zichtbaar in Spotnet.Deze spots kunnen wel door andere gespot worden in Spotnet.
Makkelijker zou zijn als er gespot werd via Spotnet.
FTDWorld heeft een slechte naam doordat de beheerder o.a. spam heeft verstuurt in naam van een andere usenet site. Het gebruik van deze site is op eigen risico en raad ik af.

Verder word er via dit forum geen support gegeven op FTDWorld. Zie bijvoorbeeld deze link.

Topicstarter
mikey5659

Bericht door mikey5659 »

hjvbft schreef:Zover ik weet gebruikt FTDworld dezelfde spots als Spotnet aangevuld met eigen spots.
Die spots worden dus niet zichtbaar in Spotnet.Deze spots kunnen wel door andere gespot worden in Spotnet.
Makkelijker zou zijn als er gespot werd via Spotnet.
FTDWorld heeft een slechte naam doordat de beheerder o.a. spam heeft verstuurt in naam van een andere usenet site. Het gebruik van deze site is op eigen risico en raad ik af.

Verder word er via dit forum geen support gegeven op FTDWorld. Zie bijvoorbeeld deze link.
Dank je voor deze info. Het is inderdaad jammer dat bepaalde spotters dan rechtstreeks spotten in FTDworld zodat we verdeeldheid krijgen op het usenet. Ik behoef verder ook geen support omdat ik Spotnet - / Lite trouw blijf.

Nogmaals bedankt voor de reactie.

hjvbft

Bericht door hjvbft »

Graag gedaan en mooi dat het zo duidelijk is.

Artifex
Usenet: sunnyusenet
Internet: ziggo
Leeftijd: 49

Bericht door Artifex »

Het lijkt zelfs zo dat meer en meer posters naar FTDworld verhuizen.Waar gaat dit eindigen? :think:

Salseros

Bericht door Salseros »

Ik snap dat niet mensen naar andere alternatieven blijven zoeken, ik vind spotnet simpelweg het beste. Geen gezeik met nzb's meer, direkt op de downloadknop drukken en hoppa, de bestanden lopen binnen zonder omkijken, dat heb je toch nergens anders?
Er wordt wel veel gespammed en gescholden hier, maar daar lees ik gewoon overeen.

Artifex
Usenet: sunnyusenet
Internet: ziggo
Leeftijd: 49

Bericht door Artifex »

Idd, maar het gaat hier vooral over het spotten, blijkbaar zouden daar wat problemen liggen....
Kleine tekst wijziging doorgevoerd.
- wheaten

Wheaten
Supporter
Usenet: Sunny
Internet: Ziggo
Leeftijd: 110

Bericht door Wheaten »

Kijk ook eens naar topic: viewtopic.php?f=10&t=3245

Topicstarter
mikey5659

Bericht door mikey5659 »

Brambo schreef:Het lijkt zelfs zo dat meer en meer posters naar FTDworld verhuizen.Waar gaat dit eindigen? :think:
Het lijkt mij niet handig dat ze allemaal naar FTDworld verhuizen. Dat lijkt me een enorme korte termijn gedachte aangezien het een website is. Dan duurt het niet zo lang voordat ze ook een brief van Brein krijgen en dan ontvangen we met z'n allen weer het bericht dat ze de activiteiten gaan staken.

Ik blijf kiezen voor Spotnet (Lite)

ManiaK

Bericht door ManiaK »

:locked: Forumopruiming
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

Afbeelding
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp