Bijwerken van Spots

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Topicstarter
TheKing
Answers: 0

Bijwerken van Spots

Bericht door TheKing »

Hallo allemaal,

Ik hoop dat iemand mij met het volgende kan helpen.
Ik heb Easyusenet als payserver.

Start ik Spotnet op geeft Spotnet aan geen nieuwe spots gevonden en zie hem tussen de 0 en 1 kb binnen halen. Ook als ik dit doe via bestand > bijwerken in Spotnet zelf.

Verander ik mijn payserver naar ziggo dan zie ik dat op opeens wel alle nieuwe spots binnen kan halen. Erg jammer dat het niet via Easyusenet gaat aangezien dit toch een abbonement is van € 11,95 per maand en alleen met deze wil werken natuurlijk ivm snelheid en retentie.

Nu dacht ik het volgende te doen dan haal ik de spots maar op met Ziggo zodat steeds alles bijgewerkt is met de nieuwe spots en dan verander ik wel weer de server van Ziggo naar Easyusenet. Maar nu komt het op het moment dat ik van server verander moet ik op verbinden klikken om te bevestigen. Maar dan zijn dus alle nieuwe spots weer weg, die ik met Ziggo had opgehaald. Op die manier zou ik dus niet nieuwe dingen kunnen downloaden die wel opgehaald kunnen worden met Ziggo.

Of ik zou dan al de nzb bestanden moeten opslaan via Ziggo en openen met Sabnzb bv, maar dit vindt ik best omslachtig om via deze omwegen te kunnen downloaden via Spotnet. Het liefst heb ik dus dat ik alles zie met Easyusenet en niet steeds dingen moet veranderen.

Wie o wie heeft de oplossing voor mij ??

Alvast bedankt.
Since I Throw The Comb Away, I'm A Rasta Man Ever Since That Day!

hjvbft

Bijwerken van Spots

Bericht door hjvbft »

Stuur anders Easyusenet een bericht.
Mogelijk kunnen zij er iets aan doen.
Bijvoorbeeld een langere retentie voor de headers in tekst groepen free.pt en free.usenet.

Wat ook kan (servers.xml):

Dit opslaan en voor het bestand "alleen lezen" aanvinken (voorkomt dat Spotnet het bestand onbedoeld aanpast).

Easyusenet instellingen: http://www.easyusenet.nl/nl/tutorial/74-easy-settings
Een andere oplossing is het gebruik van een andere (pay) server.

Topicstarter
TheKing

Bijwerken van Spots

Bericht door TheKing »

hjvbft

Zeer snelle reactie.
Erg bedankt!
Werkt perfect nu, werkt alles netjes bij.

Groetjes
Since I Throw The Comb Away, I'm A Rasta Man Ever Since That Day!
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer