Spots ophalen duurt lang
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: Eweka
- Internet: Xs4all
Spots ophalen duurt lang
Gezien SpotNet het om de een of andere reden niet meer wil doen, heb ik SpotGrid maar eens geinstaleerd. Na de nodige aanloop problemen (geen .NET volgens applicatie) hem aan het werk gekregen.
Headers ophalen gaat vrij snel, echter als ik klik op spots ophalen, dan duurt dat werkelijk vele uren. Doe ik iets fout of is dit nog een *bug* van SpotGrid?
Werk met Eweka (textnews.eweka.nl)
Groeten.
Headers ophalen gaat vrij snel, echter als ik klik op spots ophalen, dan duurt dat werkelijk vele uren. Doe ik iets fout of is dit nog een *bug* van SpotGrid?
Werk met Eweka (textnews.eweka.nl)
Groeten.
-
- Moderator Team Lid
- Usenet: I-Telligent
- Internet: Ziggo
Re: Spots ophalen duurt lang
Dat klopt, maar gelukkig komt er deze week/volgende week een nieuwe versie uit.
De SpotGrit versie die jij hebt getest maakt gebruik van Spotclient.dll, de engine waar Spotnet op draait. In de nieuwe versie heeft SpotGrit een hele eigen engine, waardoor o.a. spots sneller openen.
Ik raad je aan nog een weekje te wachten op de nieuwe versie en het dan nog een kans te geven.
De SpotGrit versie die jij hebt getest maakt gebruik van Spotclient.dll, de engine waar Spotnet op draait. In de nieuwe versie heeft SpotGrit een hele eigen engine, waardoor o.a. spots sneller openen.
Ik raad je aan nog een weekje te wachten op de nieuwe versie en het dan nog een kans te geven.

Maker van: Spotnet Improver, SpotGrit moviemeter addon, SpotTrailer, Spotnet ColorUpdate, Spotnet OutOfMemory Patch
-
Voor Eweka is het nodig om verschillende servers te gebruiken.
Het word in de volgende versie mogelijk een aparte server in te stellen voor header/download/upload.
Als in de huidige SpotGrit versie op "spots ophalen" geklikt word dan de volledige informatie van de spot opgehaald. Vergelijkbaar met het openen van elke spot. Dit duurt lang.
Makkelijker is om de headers op te halen. Daarna de gewenste spot openen.
Hierdoor word alleen voor deze spot alle informatie opgehaald.
Voor Eweka kan beter op de volgende versie gewacht worden.
Het is wel mogelijk om alvast te testen met XS4ALL.
Deze toont echter nog heel weinig spots doordat de groep sinds kort is toegevoegd.
Het word in de volgende versie mogelijk een aparte server in te stellen voor header/download/upload.
Als in de huidige SpotGrit versie op "spots ophalen" geklikt word dan de volledige informatie van de spot opgehaald. Vergelijkbaar met het openen van elke spot. Dit duurt lang.
Makkelijker is om de headers op te halen. Daarna de gewenste spot openen.
Hierdoor word alleen voor deze spot alle informatie opgehaald.
Voor Eweka kan beter op de volgende versie gewacht worden.
Het is wel mogelijk om alvast te testen met XS4ALL.
Deze toont echter nog heel weinig spots doordat de groep sinds kort is toegevoegd.
-
- Usenet: Eweka
- Internet: Xs4all
Bedankt voor jullie antwoorden, dan wacht ik de volgende versie wel even af.