Spotnet repareert downloads niet
Moderator: Moderator Team
-
Spotnet repareert downloads niet
Diverse films die ik gedownload heb, worden niet uitgepakt tot bruikbare bestanden.
Als ik naar de deelbestanden kijk zijn de groottes vaak verschillend en als ik winrar gebruik om de bestanden uit te pakken geeft winrar foutmeldingen dat bestanddelen beschadigd zijn of ongeldig (dit zijn vaak de afwijkende bestandsdelen). Hoe kan ik deze afwijkende bestandelen alsnog repareren, want in tegenstelling tot wat verteld wordt gebeurd dit niet automatisch?
Gaarne aanwijzing hoe deze downloads alsnog te kunnen repareren. Alvast dank. Verder is het een perfect programma!!
Als ik naar de deelbestanden kijk zijn de groottes vaak verschillend en als ik winrar gebruik om de bestanden uit te pakken geeft winrar foutmeldingen dat bestanddelen beschadigd zijn of ongeldig (dit zijn vaak de afwijkende bestandsdelen). Hoe kan ik deze afwijkende bestandelen alsnog repareren, want in tegenstelling tot wat verteld wordt gebeurd dit niet automatisch?
Gaarne aanwijzing hoe deze downloads alsnog te kunnen repareren. Alvast dank. Verder is het een perfect programma!!
-
Re: Spotnet repareert downloads niet
Enkele mogelijkheden die dit kunnen veroorzaken:
- De bestanden vallen buiten de retentie van de ingestelde usenet server.
- De bestanden zijn nog niet volledig uitgewisseld en daardoor nog niet op de server.
- Er is een NZB gebruikt bij het toevoegen van de spot die niet volledig was.
- De bestanden zijn beschadigd en er zijn niet voldoende par2 herstelblokken.
Enkele oplossingen:
- Zoek een spot die minder oud is.
- Probeer de spot op een later moment nog eens.
- Maak zelf een goede NZB via een nzb zoek site via de bestandsnaam die in de NZB staat.
- Gebruik een andere server met een hogere retentie en/of compleetheid.
Welke usenet server is ingesteld en hoe oud is de spot?
Word er in de spot gemeld "Op moment van spotten zijn de bestanden 200 dagen oud." of vergelijkbaar?
- De bestanden vallen buiten de retentie van de ingestelde usenet server.
- De bestanden zijn nog niet volledig uitgewisseld en daardoor nog niet op de server.
- Er is een NZB gebruikt bij het toevoegen van de spot die niet volledig was.
- De bestanden zijn beschadigd en er zijn niet voldoende par2 herstelblokken.
Enkele oplossingen:
- Zoek een spot die minder oud is.
- Probeer de spot op een later moment nog eens.
- Maak zelf een goede NZB via een nzb zoek site via de bestandsnaam die in de NZB staat.
- Gebruik een andere server met een hogere retentie en/of compleetheid.
Welke usenet server is ingesteld en hoe oud is de spot?
Word er in de spot gemeld "Op moment van spotten zijn de bestanden 200 dagen oud." of vergelijkbaar?
-
- Moderator Team Lid
- Contacteer:
Re: Spotnet repareert downloads niet
Dit topic is ouder dan vijf dagen en onopgelost. Daarom:
, toch niet mee eens? Stuur mij een PB
!