Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: V1.7.4
Wat is je besturingssysteem?: Windows Vista
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: Hitnews
Welke Internet Provider heb je?: Brabant net
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: McAfee
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Ik heb Spotnet ge??nstalleerd toen FTD uit de lucht ging. Ik merkte onlangs echter pas dat hij niet meer upload. Ik had al een tijdje niet meer gedownload en toen ik na een maand spotnet weer opende, kwamen er geen nieuwe spots meer bij. Ik vond het vreemd dat hij zo snel klaar was met updaten. Er staan echter geen nieuwe spots bij, er gaan er eigenlijk alleen maar af.
Geef een beschrijving van je probleem.: Ik heb een tijdje geen abbonnement gehad bij Hitnews. na een maand heb ik dit pas weer opgepak. De jongste spots die ik nu in de database heb zijn 132 dagen oud.
Ik heb op het internet gezocht of er meer mensen zijn met dit probleem en heb wel enkele meldingen gezien maar de oplossingen die geboden worden zijn vaak niet gebaseerd op de provider Hitnews. Weet ook niet of deze oplossingen wel van toepassing zijn voor mijn pc
XML bestand.:
Code: Selecteer alles
Server Type="Headers" Server="news.hitnews.eu" Username=" " Password=" " Port="119" SSL="0" Connections="2" />
<Server Type="Downloads" Server="news.hitnews.eu" Username=" " Password=" " Port="119" SSL="0" Connections="6" />
<Server Type="Uploads" Server="news.hitnews.eu" Username=" " Password=" " Port="119" SSL="0" Connections="1" />
m.b.v. de antwoorden die ik op andere vragen op het net zag dit op kunnen zoeken
Generated by Support Toolkit SRT Generator.