Spots toevoegen met Eweka ?
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: easyusenet
- Internet: ziggo
Spots toevoegen met Eweka ?
Ik heb sinds een paar dagen het probleem dat een spot toevoegen op spotnet met eweka na toevoegen wel 2 uur kan duren voordat de spot zichtbaar word op spotnet .
Ik heb al diverse andere payservers geprobeert en deze voegen de spots al na enkele seconden toe , zoals eweka voorheen ook deed .
zijn er nog meer mensen die hier sinds een paar dagen last van hebben en is hier eventueel een oplossing voor ?
Groeten D0p3y
Ik heb al diverse andere payservers geprobeert en deze voegen de spots al na enkele seconden toe , zoals eweka voorheen ook deed .
zijn er nog meer mensen die hier sinds een paar dagen last van hebben en is hier eventueel een oplossing voor ?
Groeten D0p3y
-
Re: Spots toevoegen met Eweka ?
Zelfde hier. Uploads via Eweka worden ook pas na uren zichtbaar in de news en bovendien blijven heel veel rars onvolledig, terwijl ze wel goed zijn ge-upload. Heb meerdere servers tot mijn beschikking, gewisseld met de up en nu gaat dat wel goed, met Hitnews is het zelfs dìrect zichtbaar als je de newsgroep zelf gaat browsen. Het lijkt mij dat Eweka problemen heeft.
Dag D0p3y & Savales,
Het ziet er inderdaad na uit dat Eweka een probleem heeft, ik zou jullie adviseren om hun een e-mailtje te sturen voor meer info.
~ChillManager
Het ziet er inderdaad na uit dat Eweka een probleem heeft, ik zou jullie adviseren om hun een e-mailtje te sturen voor meer info.
~ChillManager
-
- Moderator Team Lid
- Contacteer:
Dit topic is ouder dan vijf dagen en onopgelost. Daarom:
, toch niet mee eens? Stuur mij een PB
.