Mogelijkheid om uploads te checken?

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Topicstarter
NordicAlbino
Answers: 0
Usenet: Eweka
Leeftijd: 75

Mogelijkheid om uploads te checken?

Bericht door NordicAlbino »

Probleem: Momenteel kamp ik al een week lang met het probleem dat mijn uploads naar Eweka vele uren en zelfs dagen lang duren. Maar ook dan blijven ze uiteindelijk nog steeds onvolledig (missing blocks).

Maandenlang heb ik uploads gedaan die steeds zonder enige problemen snel en volledig werden afgehandeld. Ondertussen is er technisch gezien aan mijn kant in geen enkel opzicht iets gewijzigd dat als mogelijke oorzaak zou kunnen aangeduid worden.
Als uploadprogramma gebruik ik Camelsystem PowerPost en de controle ervan doe ik met http://www.nzbindex.nl.

Ook wanneer ik mijn uploads aankondig op Spotnet kan het vele uren duren vooraleer deze verschijnen. Maar uiteindelijk verschijnen ze wel...
Mijn antwoorden, commentaren en reacties op Spotnet en SpotLite verdwijnen negen keer op tien in de twilight zone!

Op rechtstreeks gestelde schriftelijke vragen aan de hulplijn van Eweka komen hapklare standaardantwoorden die gewoon naast de kwestie zijn en meestal van de aard van de- en herinstalleren, enzovoorts... (Ik ben namelijk professioneel softwareontwikkelaar en kan tot op zekere hoogte ook conclusies maken en verbanden leggen van al dan niet ter zake doende aanwijzigingen.)

Mijn vraag: Wat ik echter niet weet is of er zoiets bestaat dat mij in staat stelt mijn uploads te volgen tot aan hun bestemming zodat ik kan checken waar/of ergens een kink in de kabel zit?

Dank bij voorbaat!
Gudene Må Være Gale...

Topicstarter
NordicAlbino
Answers: 0
Usenet: Eweka
Leeftijd: 75

Re: Mogelijkheid om uploads te checken?

Bericht door NordicAlbino »

PROBLEEM OPGELOST!
Eweka heeft mij geïnformeerd dat zij capaciteitsproblemen gehad hebben met hun uploadserver(s).
Gudene Må Være Gale...
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer