Zie mijn reactie niet verschijnen bij de posts
Moderator: Moderator Team
-
Zie mijn reactie niet verschijnen bij de posts
Het valt me nu pas op dat, als ik een reactie type op een spot/post, deze niet zichtbaar meer is als ik die post afsluit en opnieuw open...? Krijg geen foutmelidng. Ik zit bij lightingusenet.com als usenet provider. Iemand enig idee hoe dit kan??
Tag op Probleem gezet
- Bulletproof
-
- Usenet: Tweaknews
- Internet: Telfort Glasvezel
- Leeftijd: 61
Re: Zie mijn reactie niet verschijnen bij de posts
Heb je de post al eens ge update?
Ik had dit ook bij dezelfde provider en later stond ie er wel bij.
Ik had dit ook bij dezelfde provider en later stond ie er wel bij.
-
Het kan even (paar seconden tot een paar minuten) duren voordat een reactie zichtbaar word na plaatsen.
Hierdoor lijkt het dat een gegeven reactie niet geplaatst is. Dit is echter wel het geval.
Als een reactie niet geplaatst kan worden word er een bericht met een melding getoond.
Dit is ook het geval bij het toevoegen/melden van een spot.
Hierdoor lijkt het dat een gegeven reactie niet geplaatst is. Dit is echter wel het geval.
Als een reactie niet geplaatst kan worden word er een bericht met een melding getoond.
Dit is ook het geval bij het toevoegen/melden van een spot.
-
- Usenet: Eweka
- Internet: UPC
Svanur schreef:Het valt me nu pas op dat, als ik een reactie type op een spot/post, deze niet zichtbaar meer is als ik die post afsluit en opnieuw open...? Krijg geen foutmelidng. Ik zit bij lightingusenet.com als usenet provider. Iemand enig idee hoe dit kan??
Als je de spot/post wegklikt en je komt daarna weer terug dan zie je hem wel.
-
- Usenet: hitnews
- Internet: ziggo Z1
- Leeftijd: 85
- Contacteer:
Ook heb het probleem,als ik iemand wil bedanken ook niet na een kwartier is mijn naam niet te vinden.
Zelfs na het aan zetten van de pc.
Zelfs na het aan zetten van de pc.

-
- Usenet: eweka
- Internet: upc
ja hier zo af en toe ook het probleem dat is het rare , vaak in het begin gaat het goed , maar na een paar berichten lijken ze in de twilight zone te verdwijnen , vooral wanneer ik actief ben rotzooi te filteren en te zorgen dat sommige gasten op de blacklist verschijnen , maar dat kan suggestie zijn
en nee de post is ook niet meer zichtbaar wanneer je de spot heropent
schone install gedaan en echt wel de juiste servers ingevoerd (op het servers.xml bestand nota bene) , geen effect
na regelmatig checken , komen nu berichten in zicht die ca 5 uur geleden zijn gepost , niet echt handig wanneer je mensen wilt waarschuwen voor de vele rommel die momenteel gepost wordt (of is dat nu nét de bedoeling).
we wachten maar weer even af
net weer een testje gedaan en zag dat in elk geval ewekagebruikers een vertraging hebben van circa anderhalf uur (hier tenminste) , er komen ook steeds meer andere oudere spots binnen , dus dat is in mijn geval waarschijnlijk een oorzaak geweest dat mn berichten "niet" verschenen.
wel vind ik het nog steeds raar dat sommige wel meteen kwamen en anderen weer niet (met name meldingen over gasten die virussen spotten).
tevens zeg ik er bij dat ik me afvraag of het aan eweka zelf ligt , want bij een ander programma ging het gewoon normaal en die gebruikt ook eweka , maar het viel me op dat de eweka gebruikers bij spotnet vertraging hebben.
er schiet me nog een dingetje te binnen : kan het zijn dat berichten die niet meer verschijnen de oorzaak hebben , dat spots die inmiddels uit de ng zijn verwijderd door moderators , terwijl de spots nog steeds op je harde schijf in de buffer zitten, dat je eigenlijk post op een reeds verwijderde spot, ? dit opgeteld met de urenlange vertraging !
k vroeg het me zo af
morgen beter hoop ik
en nee de post is ook niet meer zichtbaar wanneer je de spot heropent
schone install gedaan en echt wel de juiste servers ingevoerd (op het servers.xml bestand nota bene) , geen effect
na regelmatig checken , komen nu berichten in zicht die ca 5 uur geleden zijn gepost , niet echt handig wanneer je mensen wilt waarschuwen voor de vele rommel die momenteel gepost wordt (of is dat nu nét de bedoeling).
we wachten maar weer even af
net weer een testje gedaan en zag dat in elk geval ewekagebruikers een vertraging hebben van circa anderhalf uur (hier tenminste) , er komen ook steeds meer andere oudere spots binnen , dus dat is in mijn geval waarschijnlijk een oorzaak geweest dat mn berichten "niet" verschenen.
wel vind ik het nog steeds raar dat sommige wel meteen kwamen en anderen weer niet (met name meldingen over gasten die virussen spotten).
tevens zeg ik er bij dat ik me afvraag of het aan eweka zelf ligt , want bij een ander programma ging het gewoon normaal en die gebruikt ook eweka , maar het viel me op dat de eweka gebruikers bij spotnet vertraging hebben.
er schiet me nog een dingetje te binnen : kan het zijn dat berichten die niet meer verschijnen de oorzaak hebben , dat spots die inmiddels uit de ng zijn verwijderd door moderators , terwijl de spots nog steeds op je harde schijf in de buffer zitten, dat je eigenlijk post op een reeds verwijderde spot, ? dit opgeteld met de urenlange vertraging !
k vroeg het me zo af
morgen beter hoop ik
Berichten samengevoegd, zou je voortaan de informatie in een bericht willen zetten
?

- KoffieBo0N
Wil je voortaan alsjeblieft je bericht bewerken, nogmaals vriendelijk de vraag
- KoffieBo0N
-
Zolang de spot zichtbaar is kan er een reactie geplaatst worden en word deze zichtbaar zolang de spot geopend kan worden. Als een spot niet meer zichtbaar is in Spotnet dan is deze nog wel zichtbaar in o.a. SpotLite.
SpotLite gebruikt moderatie pas na installeren van een uitbreiding.
SpotLite gebruikt moderatie pas na installeren van een uitbreiding.
-
- Moderator Team Lid
- Contacteer:
Dit topic is ouder dan vijf dagen en onopgelost. Daarom:
, toch niet mee eens? Stuur mij een PB
.