Veel beschadigde bestanden
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: newsstars
- Internet: UPC
Veel beschadigde bestanden
Hallo allen!,
Wanneer ik een film wil downloaden dan zijn er veel beschadigde bestanden. De bestanden staan niet in de map incompleet. Als ik Quickpar dan nog een keer laat draaien, laat hij zien dat er veel beschadigd is maar er zijn niet genoeg par bestanden om het te repareren. Ik kan de film dan dus niet branden!\
Wat doe ik verkeerd? Of hoe moet ik dit oplossen/voorkomen?
Alvast hartelijk dank!
Ik gebruik Newsstars snelste abonnement met 12 verbindingen i.c.m UPC 120 Mbps. Speedtest gaf aan: Ping 15ms; download 66,74 Mbps; upload 8.87Mbps
Wanneer ik een film wil downloaden dan zijn er veel beschadigde bestanden. De bestanden staan niet in de map incompleet. Als ik Quickpar dan nog een keer laat draaien, laat hij zien dat er veel beschadigd is maar er zijn niet genoeg par bestanden om het te repareren. Ik kan de film dan dus niet branden!\
Wat doe ik verkeerd? Of hoe moet ik dit oplossen/voorkomen?
Alvast hartelijk dank!
Ik gebruik Newsstars snelste abonnement met 12 verbindingen i.c.m UPC 120 Mbps. Speedtest gaf aan: Ping 15ms; download 66,74 Mbps; upload 8.87Mbps
-
- Leeftijd: 41
Re: Veel beschadigde bestanden
Hoe lang is de retentie van je usenetprovider?
Veel woorden weinig wol, klinkt niet echt zinvol.
It's just me, nothing more nothing less
It's just me, nothing more nothing less
-
- Usenet: newsstars
- Internet: UPC
Newsstars is omgezet in easyusenet.. Zij zeggen een retentie te hebben van ongeveer 700 dgn
Dan kan het misschien zelf aan de download liggen, misschien niet genoeg par bestanden.
-
- Usenet: Eweka
- Internet: Ziggo
Laatste tijd (weken) veel incomplete rar files binnen. Niet genoeg PAR's meegepost om deze te repareren. Het is een terugkerend patroon. iemand een suggestie? 

-
- Moderator Team Lid
- Contacteer:
Dit topic is ouder dan vijf dagen en onopgelost. Daarom:
, toch niet mee eens? Stuur mij een PB
.