Verwijderde download titel terugzetten ?
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: Astraweb
- Internet: Telenet
Verwijderde download titel terugzetten ?
Hallo ,
Ik was bezig met een titel te downloaden beetje bij beetje (groot bestand), ik had deze op pauze om af te sluiten. De dag nadien wou ik deze titel terug verder downloaden maar de titel stond niet meer in mijn download lijst (per ongeluk verwijderd : ik weet het echt niet ) .
In mijn incompleet folder zit deze titel al een stuk .
Kan ik de juiste titel terug halen op een of ander manier ?
Alvast bedankt
Ik was bezig met een titel te downloaden beetje bij beetje (groot bestand), ik had deze op pauze om af te sluiten. De dag nadien wou ik deze titel terug verder downloaden maar de titel stond niet meer in mijn download lijst (per ongeluk verwijderd : ik weet het echt niet ) .
In mijn incompleet folder zit deze titel al een stuk .
Kan ik de juiste titel terug halen op een of ander manier ?
Alvast bedankt
-
- Moderator Team Lid
- Contacteer:
Re: Verwijderde download titel terugzetten ?
Hoi Karnak,
Ga eerst naar Spotnet. Kijk in het menuutje linksboven en klik op bewerken. Klik dan op downloadknop, en dan op NZB opslaan. Ga naar een usenet-indexeerder (bijv. binsearch). Hierop zoek je je NZB'tje op (dus de naam hiervan). Wanneer je hem gevonden hebt, selecteer je de .rar/.par bestanden die je nodig hebt. Stel dat je er bijvoorbeeld 54 in je mapje hebt staan, en er staan er in totaal 100 op het usenet, dan moet je er 57 downloaden (eentje dubbel, omdat die half binnen kan zijn).
Laat je even weten of het zo werkt
?
Ga eerst naar Spotnet. Kijk in het menuutje linksboven en klik op bewerken. Klik dan op downloadknop, en dan op NZB opslaan. Ga naar een usenet-indexeerder (bijv. binsearch). Hierop zoek je je NZB'tje op (dus de naam hiervan). Wanneer je hem gevonden hebt, selecteer je de .rar/.par bestanden die je nodig hebt. Stel dat je er bijvoorbeeld 54 in je mapje hebt staan, en er staan er in totaal 100 op het usenet, dan moet je er 57 downloaden (eentje dubbel, omdat die half binnen kan zijn).
Laat je even weten of het zo werkt

-
- Usenet: Kpn
- Internet: Kpn
- Leeftijd: 30
Re: Verwijderde download titel terugzetten ?
Om het forum overzichtelijk te houden gaat dit topic op slot en in de prullenbak.
Wil je het heropend hebben? Geen probleem, stuur een pb!
Wil je het heropend hebben? Geen probleem, stuur een pb!

Voor vragen of problemen klik hier!
Lees altijd eerst de Forum Regels
Gebruikers helpen Gebruikers!
Dat is ons motto!