Ervaring & Discussie Eweka
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Usenet: Eweka
- Internet: Tele2
Ervaring & Discussie Eweka
Hoi,
Ik heb het idee dat Eweka niet echt klaar is voor het ophalen van headers. In de normale reader staan maar headers van de afgelopen 7 dagen. En de textreader is zo langzaam dat je hem bijna niet kan gebruiken (ofja, dat is mijn ervaring). Hij download heeeel erg langzaam. Ook krijg ik om de haverklap "duplicate messages" te zien, terwijl deze er niet zijn...
Graag jullie ervaringen
dodo
Ik heb het idee dat Eweka niet echt klaar is voor het ophalen van headers. In de normale reader staan maar headers van de afgelopen 7 dagen. En de textreader is zo langzaam dat je hem bijna niet kan gebruiken (ofja, dat is mijn ervaring). Hij download heeeel erg langzaam. Ook krijg ik om de haverklap "duplicate messages" te zien, terwijl deze er niet zijn...
Graag jullie ervaringen
dodo
-
- Usenet: eweka
- Internet: upc
Re: Ervaring & Discussie Eweka
Kan hier alleen maar mee instemmen. Headers ophalen max een week volgens mij.
Waar kun je wel headers ophalen die verder terug gaan?
Waar kun je wel headers ophalen die verder terug gaan?
-
- Usenet: Supernews
- Internet: Ziggo Z3
Ik werk met Xsnews en die gaat in ieder geval tot een half jaar terug.

-
Klopt, je bouw wel zelf een database op.
Maar de eerste load bij Eweka is niet groot. Ik gebruik Eweka om te downloaden en een 25GB accountje van Astra voor de headers. Die geeft er behoorlijk wat meer dan Eweka
Maar de eerste load bij Eweka is niet groot. Ik gebruik Eweka om te downloaden en een 25GB accountje van Astra voor de headers. Die geeft er behoorlijk wat meer dan Eweka
Domme vragen bestaan niet, wel dezelfde
-