ps3
Moderator: Moderator Team
-
- Algemeen Manager
- Usenet: 8 diverse
- Internet: ???
- Leeftijd: 49
Re: ps3
tuurlijk willen wij helpen 
ik heb alleen een paar vragen, 1 wat gebeurd er exact? loopt hij vast tijdens de start van de game? of loopt je dvd speler irritant te doen? (in de zin van overslaan, duidelijke zoekgeluiden) of maakt je speler juist weer een hoop lawaai alsof je een vliegtuig op hoort stijgen?
Of eject hij de dvd er weer uit op het moment dat je wilt gaan spelen? of heb je de game op een harddrive? en zo ja, enige symptoom omschrijvingen?
Klinkt misschien raar, maar dan heb ik wat symptomen , en op die basis kunnen we miss wel de oorzaak vinden

ik heb alleen een paar vragen, 1 wat gebeurd er exact? loopt hij vast tijdens de start van de game? of loopt je dvd speler irritant te doen? (in de zin van overslaan, duidelijke zoekgeluiden) of maakt je speler juist weer een hoop lawaai alsof je een vliegtuig op hoort stijgen?
Of eject hij de dvd er weer uit op het moment dat je wilt gaan spelen? of heb je de game op een harddrive? en zo ja, enige symptoom omschrijvingen?
Klinkt misschien raar, maar dan heb ik wat symptomen , en op die basis kunnen we miss wel de oorzaak vinden

-
- Moderator Team Lid
- Usenet: I-Telligent
- Internet: Ziggo
Daar kunnen we nog niet veel mee. Blijft het scherm zwart, of krijg je een foutmelding? Als je een foutmelding krijgt, wat is die melding dan? Graag zo gedetailleerd mogelijk omschrijven wat er gebeurd, dan is het voor ons makkelijker uitvinden waar het probleem ligt.

Maker van: Spotnet Improver, SpotGrit moviemeter addon, SpotTrailer, Spotnet ColorUpdate, Spotnet OutOfMemory Patch
-
- Usenet: Supernews
- Internet: Ziggo Z3
Sorry maar we kunnen hier echt niets mee. Ten eerste is wat jij beschrijft illegaal en ten tweede kunnen we niks met het feit dat je spel niet werkt en dat je een harde schijf hebt.
Slotje gaat erop. Niet mee eens? PM mag altijd.
Slotje gaat erop. Niet mee eens? PM mag altijd.