Ik heb heel het internet afgezocht om de database van spotnet te vergroten waardoor ik ook sports van 900 dagen geleden kan downloaden. Alleen alles wat daar staat beschreven heb ik geprobeerd maar doet het niet
Mijn internet provider is UPC en ik gebruik XLned.
Storing header data
6 juli 2011, 21:36:00 CEST (+0200) - Probleem
Door corruptie is een groot deel van onze header data verloren gegaan. Dit probleem is inmiddels opgelost, maar de header data was helaas niet meer te herstellen. Onze header database bouwt zich op dit moment weer op, en zal iedere dag doorgroeien naar het normale niveau. Het downloaden via NZB bestanden werkt wel zonder problemen. We doen er alles aan om de header database weer zo snel mogelijk up-to-date te brengen. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Het is op dit moment even wachten tot het probleem verholpen is bij xlned.
Als het probleem zit later nog steeds voordoet laat dit dan even weten.
Voor vragen of problemen klik hier! Lees altijd eerst de Forum Regels Gebruikers helpen Gebruikers! Dat is ons motto!
Even aanvullend....
Het betekent dus dat de header database onherstelbaar beschadigd is.
De huidige headerretentie van Xlned is dus een dag of 7!
De retentie groeit per dag. Dus pas over een paar maanden zal de retentie terug op het oude niveau zijn.
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.