Spotnet ok..later niet meer
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: xnews
- Internet: ziggo
Spotnet ok..later niet meer
Hallo Allemaal
Na een 2 maand probleeemloos spotnet te hebben gebruikt viel het me op dat het opstarten ervan steeds langzamer ging.
Later kreeg ik een foutmelding (weet ik niet meer) liet zich wel wegklikken en spotnet deed het gewoon.
Nu sinds een dag of twee na het opstarten blijft het programma "hangen" en laat zich alleen stoppen met de taskmanager.
Heb toen spotnet geheel verwijderd (deinstallatie en cccleaner) Vervolgens pc weer opgestart en de nieuwste versie (1.7.4) gedownload en geinstalleerd. Resultaat is dat het probleem niet verholpen is. Ik lees dat er meer mensen er last van hebben gehad. Maar na een totale verwijdering op de pc en en 'verse' installatie zo het e.e.a. toch wel weer moeten werken, toch?
Wie weet raad?
Groetjes
Na een 2 maand probleeemloos spotnet te hebben gebruikt viel het me op dat het opstarten ervan steeds langzamer ging.
Later kreeg ik een foutmelding (weet ik niet meer) liet zich wel wegklikken en spotnet deed het gewoon.
Nu sinds een dag of twee na het opstarten blijft het programma "hangen" en laat zich alleen stoppen met de taskmanager.
Heb toen spotnet geheel verwijderd (deinstallatie en cccleaner) Vervolgens pc weer opgestart en de nieuwste versie (1.7.4) gedownload en geinstalleerd. Resultaat is dat het probleem niet verholpen is. Ik lees dat er meer mensen er last van hebben gehad. Maar na een totale verwijdering op de pc en en 'verse' installatie zo het e.e.a. toch wel weer moeten werken, toch?
Wie weet raad?
Groetjes
-
Re: Spotnet ok..later niet meer
Hallo Nazgull,
Welkom op dit forum.
Heb je bij de verwijdering van spotnet ook de Spotnetmap handmatig verwijderd?
Deze Spotnet-map staat voor Windows XP in C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Spotnet en voor Windows 7 in C:\ProgramData\Spotnet. De meeste problemen worden verholpen door de naam van dit mapje te veranderen in 'Spotnet.bck' of hem volledig te verwijderen.
Voor een volledige handleiding voor een clean install van Spotnet mag je even hier verder kijken! viewtopic.php?f=3&t=2824
Laat even weten of hiermee je probleem opgelost is?
Welkom op dit forum.
Heb je bij de verwijdering van spotnet ook de Spotnetmap handmatig verwijderd?
Deze Spotnet-map staat voor Windows XP in C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Spotnet en voor Windows 7 in C:\ProgramData\Spotnet. De meeste problemen worden verholpen door de naam van dit mapje te veranderen in 'Spotnet.bck' of hem volledig te verwijderen.
Voor een volledige handleiding voor een clean install van Spotnet mag je even hier verder kijken! viewtopic.php?f=3&t=2824
Laat even weten of hiermee je probleem opgelost is?

"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB

-
Re: Spotnet ok..later niet meer
De laatste reactie in dit topic is minimaal 5 dagen oud
Om het forum overzichtelijk te houden gaat het op slot
en in de prullenbak.
Wil je dit topic weer geopend hebben? Geen enkel probleem, stuur een PB.
Om het forum overzichtelijk te houden gaat het op slot

Wil je dit topic weer geopend hebben? Geen enkel probleem, stuur een PB.
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."