Ik heb het volgende probleem. Mijn pc beneden gebruik ik om te downloaden en als opslag. Op de pc boven staat spotnet. Ik heb aangegeven dat hij de nzb files moet opslaan op een netwerklocatie (de bewaakte nzb map van sabnzb van mijn download pc beneden) Op het moment dat spotnet hier een nzb wil opslaan, slaat mijn pc boven vast en kan ik deze opnieuw opstarten. Dit vastlopen gebeurt niet als ik; eerst de nzb op het bureaublad opsla en vervolgens alsnog naar de bewaakte nzb map van mijn pc beneden sleep. Conclusie; het opslaan op een netwerklocatie veroorzaakt een conflict, maar welke?
Je hebt een drive mapping aangemaakt naar de locatie op de beneden pc, of browse je ernaar toe?
dus bv drive M: assigned to \\pcnaam\sabnzb of ga je via de explorer naar de netwerk locatie toe.
GEEN SUPPORT VRAGEN VIA PB!!
"I had to google "jfgi" to see what it meant. The irony is overwhelming."
Hoi, thnx voor je reactie, ik heb geen drive mapping toegepast. De locatie is //pcbeneden/users/naam/downloads/nzb
Ik heb in spotnet ingesteld dat de nzb opgeslagen moet worden en de aangewezen locatie is bovenstaande. Spotnet opent, nadat ik de nzb download, een dialoogvenster waarin ik een naam kan geven aan de nzb. Als ik dan wil opslaan gaat het mis. Hoop dat het zo duidelijker is.
je netwerk map is ook actief en verbonden als je de nzb wilt opslaan?
er staat geen kruisje bij?
Windows wil niet altid de netwerkverbinding naar een folder meteen open zetten.
Na booten PC, maak even een verbinding naar de folder.
Probeer daarna de file daar te saven.
Laat even weten of het zo wel werkt
GEEN SUPPORT VRAGEN VIA PB!!
"I had to google "jfgi" to see what it meant. The irony is overwhelming."
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.