Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet Wat is de versie van het spotX programma?: 1.5.6 Wat is je besturingssysteem?: Windows 7 Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits Welke Usenet Provider heb je?: easyusenet Welke Internet Provider heb je?: ziggo Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: mc affee Met welk programma download je?: grabbit Wanneer begon je probleem?: 1 maand geleden Geef een beschrijving van je probleem.: load database De rekenkundige bewerking heeft geresulteerd in een overloop XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Hallo ik krijg ood de melding load database De rekenkundige bewerking..................
Ik heb alles gedaan wat in het forum staat maar nog krijg ik de melding?????
Volgens mij waren er al meerdere gebruikers met dit zelfde probleem.
Zou je daarom eerst gebruik willen maken van de zoekfunctie?
Laat even weten als het is gelukt!
Mvg,
Bulletproof
Voor vragen of problemen klik hier! Lees altijd eerst de Forum Regels Gebruikers helpen Gebruikers! Dat is ons motto!
Beste oostg05,
Heb je al de stappen uitgevoerd die in dit topic worden beschreven? viewtopic.php?f=3&t=2824#location1
Het probleem is op te lossen door Spotnet een nieuwe database aan te laten maken, hoe doet moet kun je daar lezen.
Succes!
Deze stappen hoef je allemaal niet uit te voeren als je de raad van Koffieboon (hieronder) opvolgt
- MariaK
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
oostg05,
Het ophalen van dubbele spots is een bekend probleem in Spotnet.
Mijn advies is om het automatisch bijwerken in Spotnet uit te schakelen. Dan moet je dus handmatig bijwerken.
Je kunt Spotnet een nieuwe database laten aanmaken. viewtopic.php?f=3&t=2824#location1
of je kunt dit tooltje gebruiken: viewtopic.php?f=3&t=2824#location1
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
ga naar settings.xml en pas aan: <SortColumn>xxxx</SortColumn> ----> <SortColumn>date</SortColumn>
en verwijder je newsreader database bij mij bv.: newsreader.eweka.nl.db
en start spotnet opnieuw op.
dan zal die weer alles 1 keertje gaan laden.
laat even weten of het bij jullie ook geholpen heeft???
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.