epub bestanden worden automatisch pdf en kunnen niet worden geopend
Moderators: Supporters, Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Usenet: Eweka
- Internet: t mobile
epub bestanden worden automatisch pdf en kunnen niet worden geopend
Goedemorgen,
Ik heb geen flauw idee of ik hier goed zit of bij het verkeerde onderwerp. Een paar jaar geleden heb ik regelmatig epubs gedownload via spotnet/eweka. Dat was geen probleem. Nu wil ik dat weer doen, maar ik krijg alle epubs in een pdf bestand. Deze bestanden geven op de laptop een foutmelding bij het openen. Ik kan ze daardoor ook niet omzetten naar een epub. Weet iemand hier een oplossing voor?
alvast kei bedankt.
Groetjes, Annette
Ik heb geen flauw idee of ik hier goed zit of bij het verkeerde onderwerp. Een paar jaar geleden heb ik regelmatig epubs gedownload via spotnet/eweka. Dat was geen probleem. Nu wil ik dat weer doen, maar ik krijg alle epubs in een pdf bestand. Deze bestanden geven op de laptop een foutmelding bij het openen. Ik kan ze daardoor ook niet omzetten naar een epub. Weet iemand hier een oplossing voor?
alvast kei bedankt.
Groetjes, Annette
-
- Usenet: XSnews
- Internet: Kwello
- Contacteer:
Re: epub bestanden worden automatisch pdf en kunnen niet worden geopend
Waarschijnlijk zal je een ander programma moeten gebruiken om ze om te zetten. Wat is de foutmelding?
Je kan een gratis nieuwsserver proberen maar die is lang niet zo goed als een betaalde nieuwsserver! Kan je iets niet vinden gebruik binsearch