als ik een mp3 of wat anders aan klik opend hij wel maar krijg dan een melding
kan de NZB(nog) niet vinden,als de spot nog niet zo oud is probeer het later nog eens
deze melding krijg ik als ik diverse datum `s p[en
weet nu geen raad meer en ben een beginneling
gr lambert1943
Ha Lambert1943
Ik zie dat je niet weet welke usenetprovider je hebt. Als internetprovider heb je UPC, maar UPC ondersteunt het nieuwsgroepen niet.
Dat zou betekenen dat je dus je moet gaan verdiepen in een geschikte usenetprovider om Spotnet te kunnen gebruiken.
Hier zie je een lijst met verschillende usenetproviders. viewforum.php?f=16
Mocht je nu toch wel al een usenetprovider hebben? Dan mag je op de "support request template generator" knop klikken en de antwoorden op de vragen in dit topic plaatsen.
Succes!
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
De laatste reactie in dit topic is minimaal 5 dagen oud
Om het forum overzichtelijk te houden gaat het op slot en in de prullenbak.
Wil je dit topic weer geopend hebben? Geen enkel probleem, stuur een PB.
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.