reacties laden duurt eeuwen en start elke x opnieuw
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: Lightningusenet
- Internet: UPC
reacties laden duurt eeuwen en start elke x opnieuw
Hallo mede forummers,
ik gebruik Spotnet 1.7.4 met Hitnews en onder Win XP (SP3).
ik heb nu het laden van reacties uitstaan omdat anders elke x als Spotnet opstart alle reacties geladen gaan worden en dat duurt een eeuwigheid. Bovendien bij het handmatig laden van de reacties bij een spot loopt dat niet door naar 100% maar begint elke x opnieuw. Dat is jammer want ik wil graag ook mijn reacties kwijt op bepaalde zaken die ik binnen haal.
Graag reacties en/of evt. oplossingen voor dit vervelende probleem.
ik gebruik Spotnet 1.7.4 met Hitnews en onder Win XP (SP3).
ik heb nu het laden van reacties uitstaan omdat anders elke x als Spotnet opstart alle reacties geladen gaan worden en dat duurt een eeuwigheid. Bovendien bij het handmatig laden van de reacties bij een spot loopt dat niet door naar 100% maar begint elke x opnieuw. Dat is jammer want ik wil graag ook mijn reacties kwijt op bepaalde zaken die ik binnen haal.
Graag reacties en/of evt. oplossingen voor dit vervelende probleem.
-
- Supporter
- Usenet: Sunny
- Internet: Ziggo
- Leeftijd: 110
Re: reacties laden duurt eeuwen en start elke x opnieuw
Hoi,
Er zijn wat probelemen bij hitnews.
Dit komt van hun site:
Er zijn wat probelemen bij hitnews.
Dit komt van hun site:
We have been experiencing problems with older posts (older than around 120 days) for some time now. Although we are still working very hard to get this fixed we have installed a temporary fix. Some users have seen errors that should now be gone and the speed has improved. We will continue to work on a definitive sollution and we expect to have installed this within a few days.
Our apologies for the inconvenience.
- GEEN SUPPORT VRAGEN VIA PB!!
- "I had to google "jfgi" to see what it meant. The irony is overwhelming."
- Spam Be Gone-SN, Filter Editor-SN, Spotnet Themes, Spotweb Easy R.C. 2, Board rules
-
bedankt voor je reactie, maar dat had te maken met oudere spots die langzaam downloaden.
Op zich heb ik dat niet, het gaat puur om de reacties.........dus wat mij betreft nog niet opgelost!
edit:
ik heb inmiddels contact gehad met Hitnews en idd blijkt het probleem met de reacties daar te liggen.
Neemt niet weg dat ik de bovenstaande reactie (het kopieren van de Hitnews status pagina) zonder verdere uitleg wat kort door de bocht vind. Dat bericht ging nl. met name over de lage downloadsnelheid van oudere spots en niet over de laadtijd van de reacties.
Op zich heb ik dat niet, het gaat puur om de reacties.........dus wat mij betreft nog niet opgelost!
edit:
ik heb inmiddels contact gehad met Hitnews en idd blijkt het probleem met de reacties daar te liggen.
Neemt niet weg dat ik de bovenstaande reactie (het kopieren van de Hitnews status pagina) zonder verdere uitleg wat kort door de bocht vind. Dat bericht ging nl. met name over de lage downloadsnelheid van oudere spots en niet over de laadtijd van de reacties.
-
- Supporter
Probleem ligt bij hitnews.
Ik ben daar niet werkzaam en kan niet meer vertellen als wat hitnews meld op hun site.
Je probleem is bevestigt......
mbt kort door de bocht.
In het bericht staat dat ze de komende dagen met hun servers bezig zijn, waaruit bepaal je dat dit geen invloed kan hebben op de overige functionaliteit van hun servers?
Ik ben daar niet werkzaam en kan niet meer vertellen als wat hitnews meld op hun site.
Je probleem is bevestigt......
mbt kort door de bocht.
In het bericht staat dat ze de komende dagen met hun servers bezig zijn, waaruit bepaal je dat dit geen invloed kan hebben op de overige functionaliteit van hun servers?
- Spam Be Gone-SN, Filter Editor-SN, Spotnet Themes, Spotweb Easy R.C. 2, Board rules
-
Het probleem wat ik aankaartte speelt al langer als een paar dagen en dan bedoel ik weken.
E.e.a. is onstaan na de download van Spotnet versie 1.7.4, daarvoor ging alles redelijk goed.
Excuses als ik wat bot overkwam, dat is ook niet de bedoeling........jullie doen goed werk, en ik kan gewoon halen wat ik wil.
Ik baalde gewoon dat ik iemand niet kon bedanken voor een item waar ik heel erg blij mee ben.
Zie het, alsjeblieft, ook niet als een persoonlijke "aanval"
Item kan op slot wat mij betreft..............thx voor je response.
E.e.a. is onstaan na de download van Spotnet versie 1.7.4, daarvoor ging alles redelijk goed.
Excuses als ik wat bot overkwam, dat is ook niet de bedoeling........jullie doen goed werk, en ik kan gewoon halen wat ik wil.
Ik baalde gewoon dat ik iemand niet kon bedanken voor een item waar ik heel erg blij mee ben.
Zie het, alsjeblieft, ook niet als een persoonlijke "aanval"
Item kan op slot wat mij betreft..............thx voor je response.
-
- Supporter
Geen nood, voel me niet aangevallen.
We doen ons best om iedereen zo goed mogelijk te ondersteunen.
En nee, ik heb niet overal een kant en klaar antwoord op, echter wel wat ervaring
Zet de TAG naar opgelost.
Bedankt voor je melding.
We doen ons best om iedereen zo goed mogelijk te ondersteunen.
En nee, ik heb niet overal een kant en klaar antwoord op, echter wel wat ervaring

Zet de TAG naar opgelost.
Bedankt voor je melding.