nzb in word
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: libranews
- Internet: ziggo
nzb in word
Moguh,mijn nzb knop opent in word,heel raar want hij deed het altijd gewoon,en sinds 2 dagen opent hij in word?Wat heb ik verkeerd gedaan of is er gebeurd?
thnx alvast voor evt.hulp

tag toegevoegd
- MariaK
-
- Leeftijd: 41
Re: nzb in word
Dit probleem heeft betrekking op Spotnet en niet op Spotlite. Ik verplaats het topic voor je.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.
-
Goedemorgen ajacied,
Wat er gebeurd is, dat weet ik niet.
Ik kan je wel helpen om het op te lossen...
Je slaat een willekeurige .nzb op, je klikt rechts op het bestand , je klikt op openen met..., dan zoek je je downloadprogramma (grabit, alt.binz ofzo).
Dat klik je aan en je zet een vinkje bij "altijd met dit programma openen", je klikt op "oké".
Lukt dat zo?
Wat er gebeurd is, dat weet ik niet.

Je slaat een willekeurige .nzb op, je klikt rechts op het bestand , je klikt op openen met..., dan zoek je je downloadprogramma (grabit, alt.binz ofzo).
Dat klik je aan en je zet een vinkje bij "altijd met dit programma openen", je klikt op "oké".
Lukt dat zo?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB

Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
-
Ep Woody het probleem is wel degelijk bij spotlite,dus ik zit met mijn probleem in het goede topic.
MariaK ik kan de nzb niet opslaan,als ik op 1 zoekmachine klik start mijn word op,bij alle drie de zoekmachines.Bij spotnet wat ik ook gebruik heb ik het probleem niet,erg vervelend omdat ik spotlite iets beter vind.
MariaK ik kan de nzb niet opslaan,als ik op 1 zoekmachine klik start mijn word op,bij alle drie de zoekmachines.Bij spotnet wat ik ook gebruik heb ik het probleem niet,erg vervelend omdat ik spotlite iets beter vind.
-
- Usenet: Astraweb
- Internet: Ziggo
Probeer eens in de zoekmachine niet met de linkermuis op de NZB te klikken maar met de rechter en kies dan voor opslaan als.. (in IE) en volg dan de stappen die MariaK voorstelt.ajacied schreef:Ep Woody het probleem is wel degelijk bij spotlite,dus ik zit met mijn probleem in het goede topic.
Succes.
-
Xenon opslaan als is niet mogelijk,kan alleen maar copy of link vinden.Heb spotlite vewijderd en register opgeschoond nieuwe instal.maar probleem blijft heel vreemd ? 

-
- Moderator Team Lid
- Contacteer:
Ga naar configuratiescherm. Ga dan naar 'Standaardprogramma's'.
Klik dan op 'Een bestandstype of protocol aan een programma koppelen'.
Dan zoek je naar '.nzb' en klik je op ander programma. Zet hier bijv. grabit in.
Klik dan op 'Een bestandstype of protocol aan een programma koppelen'.
Dan zoek je naar '.nzb' en klik je op ander programma. Zet hier bijv. grabit in.
-
Stripheld nzb is gekoppeld aan newsleecher en werkt bij spotnet wel,maar bij spotlite niet.Het rare is dat spotlite goed heeft gewerkt tot 1 paar dagen terug maar opeens werkt via word.Zelfs na eerder aangegeven nieuwe instal.opent spotlite via word en kan ik hier verder niets aan veranderen.Nog iemand 1 optie 

-
-
- Leeftijd: 41
Ik heb dit topic nog even een keer verplaatst, nu echter naar PC Problemen aangezien dit een probleem is hoe jou browser (firefox/chrome?) omgaat met de NZB-bestanden.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.