Verbinding spotnet

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Topicstarter
Onze Ouwe
Answers: 0
Usenet: casema
Internet: ziggo

Verbinding spotnet

Bericht door Onze Ouwe »

Thuis gebruik ik sinds kort met veel plezier spotnet. 6 (zomer) maanden van het jaar zit ik op de camping en sinds vorig jaar hebben we Wifi via de camping beheerder. Werkt prima maar als ik de gegevens van thuis invoer dan krijgt hij geen verbinding met Spotnet. Heeft iemand enig idee op welke wijze ik kan inloggen?
Verplaatst naar spotnet- vragen en problemen+ prefix tag probleem
- KoffieBo0N

hjvbft

Re: Verbinding spotnet

Bericht door hjvbft »

Dan staat er een een server van een isp (kpn, online enz) ingesteld die alleen verbindingen toestaat van het eigen netwerk. Verbinden via een ander netwerk werkt dan niet. De oplossing is dan een andere server instellen.
Controleer welke provider daar word gebruikt. Mogelijk heeft die provider een usenet server die geen inlog nodig heeft. Gebruik anders een payserver.

Spotnet en Ziggo

Topicstarter
Onze Ouwe
Usenet: casema
Internet: ziggo

Bericht door Onze Ouwe »

Ik begrijp net van de beheerder dat deze wifi verbinding geen download toelaat. Is er buiten een payserver een andere oplossing voorhanden?

hjvbft

Bericht door hjvbft »

Er kunnen gratis server gebruikt worden. Deze hebben echter diverse beperkingen en werken niet altijd als ze al gevonden kunnen worden. Er zijn vooral weinig server die gebruikt kunnen worden voor "Downloads" in servers.xml. Over gratis servers
Er is al een payserver voor €3,50 (max 50 Mbit en 1 maand geldig) of nog goedkoper met een lagere snelheid.

Wat ook kan is een blockaccount gebruiken en nzb bestanden opsparen.
Daarna thuis de nzb bestanden gebruiken of 1x in de zoveel tijd een payserver account nemen en alles downloaden.
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer