Back-up Spot-lite
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: Hitnews
- Internet: Ziggo
- Contacteer:
Back-up Spot-lite
Goedendag,
ik heb 2 vragen
Vraag(1) er is een nieuwe versie uit van spotlite nu wil ik die wel installeren maar blijven mijn eigen aangemaakte filters behouden waar kan ik ze vinden en hoe zou ik ze kunnen backuppen
vraag (2) ik wil mijn eigen toegevoegde filters ook gebruiken op mijn laptop kan ik ze overzetten
Mvg,
Dennis
ik heb 2 vragen
Vraag(1) er is een nieuwe versie uit van spotlite nu wil ik die wel installeren maar blijven mijn eigen aangemaakte filters behouden waar kan ik ze vinden en hoe zou ik ze kunnen backuppen
vraag (2) ik wil mijn eigen toegevoegde filters ook gebruiken op mijn laptop kan ik ze overzetten
Mvg,
Dennis
Spotlite | Hitnews| Ziggo | Windows 7 |
I ❤ Google and the search function of the World wide Web

-
Re: Back-up Spot-lite
De nieuwste versie op dit moment is 1.0.5.1 (Windows) en 1.0.5 (Linux, Mac OS X) van 02-04-2011.
Bestaande filters blijven behouden bij een update.
De filters staan in het register. Er kan een backup gemaakt worden de sleutel te exporteren.
Het is mogelijk filters van de ene pc op een andere pc te gebruiken. Klik op het eerder gemaakte reg bestand.
Haal wel eerst alles wat niet met filters te maken heeft uit het reg bestand. Aanvullend kan ook de database overgenomen worden.
Bestaand topic: SpotLite Filters aanpassen en backup
Bestaande filters blijven behouden bij een update.
De filters staan in het register. Er kan een backup gemaakt worden de sleutel te exporteren.
Het is mogelijk filters van de ene pc op een andere pc te gebruiken. Klik op het eerder gemaakte reg bestand.
Haal wel eerst alles wat niet met filters te maken heeft uit het reg bestand. Aanvullend kan ook de database overgenomen worden.
Bestaand topic: SpotLite Filters aanpassen en backup
Laatst gewijzigd door hjvbft op 15 mei 2011, 11:20, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Usenet: Hitnews
- Internet: Ziggo
- Contacteer:
Re: Back-up Spot-lite
kunt u mij uitleggen hoe ik een backup maak van her reg bestand om het over te zetten naar de laptop.
eventueel via pb
mvg,
eventueel via pb
mvg,
Spotlite | Hitnews| Ziggo | Windows 7 |

-