Mvg; John
50 nieuwe spots gevonden
Moderator: Moderator Team
-
50 nieuwe spots gevonden
hallo allemaal, gezien ook ik te maken heb met de 50 spots heb ik ook nog eens dat alle spots er bij mij 3 dubbel in staan en als ik wil switchen van bv films naar spelletjes dan duurd het soms 3 a 4 minuten voordat hij de omschakeling maakt. iemand hier bekend mee??
Mvg; John
Mvg; John
Tag aangepast
- MariaK
-
Re: 50 nieuwe spots gevonden
Beste dr John,
Het feit dat Spotnet aangeeft dat er 50 nieuwe spots zijn, terwijl er feitelijk meer opgehaald worden, is een bug. De enige die daar iets aan kan veranderen is de maker van Spotnet. Hier kunnen wij jou verder niet mee helpen.
De dubbele spots zijn een bekend probleem. Het zou fijn zijn als je hiervoor de zoekfunctie van dit forum gebruikt....search.php?keywords=dubbele+spots&terms ... mit=Zoeken
Je schrijft dat het overschakelen van de ene categorie naar de andere soms wel 3 a 4 minuten duurt. Dat is erg lang. Gebruik je custom filters?
Het feit dat Spotnet aangeeft dat er 50 nieuwe spots zijn, terwijl er feitelijk meer opgehaald worden, is een bug. De enige die daar iets aan kan veranderen is de maker van Spotnet. Hier kunnen wij jou verder niet mee helpen.
De dubbele spots zijn een bekend probleem. Het zou fijn zijn als je hiervoor de zoekfunctie van dit forum gebruikt....search.php?keywords=dubbele+spots&terms ... mit=Zoeken
Je schrijft dat het overschakelen van de ene categorie naar de andere soms wel 3 a 4 minuten duurt. Dat is erg lang. Gebruik je custom filters?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB

Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB