UPC Gebruikers OPGELET!
Moderator: Moderator Team
-
- Website Team Leider
- Usenet: Tweaknews
- Internet: Delta
- Contacteer:
UPC Gebruikers OPGELET!
Ik werd net onbekend gebeld, door een bandje met de mededeling dat ik een achterstand had met betalen van 71 euro.
Hierna kreeg ik gelijk een menu waar ik in kon kiezen dat ik het al betaald had, direcht wilde betalen of het er niet mee eens was.
Ik heb gelijk opgehangen en op Mijn UPC gekeken, waar alles dus als betaald stond, heb daarna de klanten service gebeld, en die zeiden dat het een scam is, hun sturen altijd een brief bij achterstanden.
wees dus gewaarschuwd als je hierdoor gebeld wordt, en hang direct op, voordat je ineens een lege bankrekening hebt.
Hierna kreeg ik gelijk een menu waar ik in kon kiezen dat ik het al betaald had, direcht wilde betalen of het er niet mee eens was.
Ik heb gelijk opgehangen en op Mijn UPC gekeken, waar alles dus als betaald stond, heb daarna de klanten service gebeld, en die zeiden dat het een scam is, hun sturen altijd een brief bij achterstanden.
wees dus gewaarschuwd als je hierdoor gebeld wordt, en hang direct op, voordat je ineens een lege bankrekening hebt.
-
- Usenet: IPv6 & Tele2
- Internet: Tele2 @ 20Mb/s
- Leeftijd: 31
- Contacteer:
Re: UPC Gebruikers OPGELET!
Fijn dat je het meld! Heb ook soms (van andere 'bedrijven') een telefoontje gehad dat we nog moesten betalen. Gelukkig heb ik meteen opgehangen.
"Press any key to continue, where's the any key?" - Homer Simpson
R.I.P. † 30-01-2010: news.ipv6.eweka.nl
R.I.P. † 01-03-2011: FTD
R.I.P. † 30-01-2010: news.ipv6.eweka.nl
R.I.P. † 01-03-2011: FTD
-
Bedankt voor de info.
Ik kreeg een paar dagen geleden een mail. of ik maar even de gegevens wilde opsturen ( dus gebruikersnaam, WW en de vervangende email adressen) Nou dus niet hé. Wilde al een mail terug sturen met Drop Dead, and learn dutch before you send a email. Maar vond 't het niet waard om enige sec. aan die lui te spenderen. IDD ook de klantenservice gebeld, wisten natuurlijk van het probleem. Maar ze kunnen er niets aan aan doen. Mijn mail kwam dus gezellig uit het oostblok vandaan.
Ik kreeg een paar dagen geleden een mail. of ik maar even de gegevens wilde opsturen ( dus gebruikersnaam, WW en de vervangende email adressen) Nou dus niet hé. Wilde al een mail terug sturen met Drop Dead, and learn dutch before you send a email. Maar vond 't het niet waard om enige sec. aan die lui te spenderen. IDD ook de klantenservice gebeld, wisten natuurlijk van het probleem. Maar ze kunnen er niets aan aan doen. Mijn mail kwam dus gezellig uit het oostblok vandaan.
-
- Moderator Team Lid
- Contacteer:
Mickroz, wees maar gerust
. Ze zijn op de een of andere manier (omdat het bijv. hier in je profiel staat) erachter gekomen dat je UPC hebt. Op de 1 of andere manier het telefoonnummer gevonden, en klaar...

-
- Usenet: tweakdsl
- Internet: upc
-
- Usenet: Hitnews
- Internet: Caiway
Mijn Iphone 4 blokkeert automatisch alle onbekende nummers en geheimen nummers 
Dus ik heb er geen last van, maar wel een goede tip voor de leden, een gewaarschuwd mens telt voor 2.
Altijd vervelend als je bankrekening ineens leeg getrokken is door die schoften.

Dus ik heb er geen last van, maar wel een goede tip voor de leden, een gewaarschuwd mens telt voor 2.
Altijd vervelend als je bankrekening ineens leeg getrokken is door die schoften.
-
- Leeftijd: 41
Gezonde hoeveelheid wantrouwen is bij dit soort acties wel handig 
Zelfde met verkopers aan de deur
Wel vreemd dat ze aan je telefoonnummer in combi met je abonnementinformatie kunnen komen.

Wel vreemd dat ze aan je telefoonnummer in combi met je abonnementinformatie kunnen komen.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.
-
- Moderator Team Lid
- Contacteer:
Ik heb ook al wel eens zo'n telefoontje gehad, een Amerikaanse stem (bandje) zei dat ik een vakantie gewonnen hen
... Meteen dr op gegooid, beste wat je kan doen.

-
- Usenet: sunnyusenet
- Internet: glasvezel 600mbit
- Leeftijd: 42
- Contacteer:
dit soort dingen hou je niet tegen helaas
Is dit beleid of is hier over nagedacht?
-
- Website Team Leider
- Usenet: Tweaknews
- Internet: Delta
- Contacteer:
idd, abbo staat niet op mijn naam, en nr is geheim.Ep Woody schreef:Gezonde hoeveelheid wantrouwen is bij dit soort acties wel handig