Ik wou wat downloaden. Maar... Er staat zo: kan de NZB nog niet vinden, als deze spot nog niet zo oud is, probeer het later dan nog eens. Soms heeft je provider wat vertraging Wat moet ik doen? Kan ik wat doen??
Net tot de ontdekking gekomen dat ik spellen van bijv. afgelopen dinsdag wel kan downloaden.En die van een maand geleden niet
Laatst gewijzigd door janine98 op 05 mei 2011, 15:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb je vraag even verplaatst naar het juiste subforum Spotnet: vragen en problemen.
Deze foutmelding betekent dat spotnet de nzb niet kan vinden en dat je deze spot daardoor niet kunt downloaden.
Het kan zijn omdat dat je provider een korte retentie heeft.
Welke usenetprovider gebruik je?
Klik anders even op support request template generator in mijn onderschrift, dan krijgen we meer informatie zodat we je beter kunnen helpen.
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================
Zie dat je "hetnet" hebt. Deze gebruikt de server van kpn en deze heeft een korte retentie.
Hierdoor kan de NZB niet opgehaald worden.
Oplossing: Andere server gebruiken of minder oude spots gebruiken.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.