Ik heb een heel irritant probleem.
Iedere keer als ik (Toevallig wanneer ik er op zit) valt de pc steeds zomaar uit.
Terwijl als ik in de veilige modus zit, dan is er helemaal niets aan de hand.
Ik heb misschien een gevoel waaraan het zou liggen, misschien mijn externe harde schijf(Sinds die er weer opzit loopt alles trager, maar als ik hem eruit trek, loopt het nog steeds langzaam en valt uit, das dat is het niet)
Heel erg vervelend, want 17 April had mijn vader de PC gereset, hele middag opnieuw progamma's erop zitten zetten. Alles liep snel, totdat ineens die harde schijf kwam, of lag het eraan dat ik misschien een progamma erop heb gezet, dat de pc stoort?

Het ligt niet aan de koeling of hoe die ding ook heet. Paar maanden geleden had een vriend van mijn vader een nieuwe koeling en een nieuwe kabel in de PC gezet

Wie weet wat ik het beste kan doen? (PC Reset?, een storende progamma verwijderen? Maar welke dan?), heb laast ook een schijfcontrole voor de C gedaan, blijkbaar niet geholpen...
Hoor jullie gauw!

ChillManager
Zit nu op veilige modus, kan de letters lekker goed lezen

+ Mijn USB (U3 Sandisk) heeft ook een probleem veroorzaakt, hij stoort de PC indirect, heb hem verwijderd en hem opnieuw opgezet.
EDIT: Binnenkort opgelost, moet nog een koeling erbij (Mag van mij wel een hele airco in dan...)
+EDIT: Door de plotselinge warmte van vorige week, kan de PC niet goed afkoelen, daardoor viel hij uit.
Binnenkort ook een nieuwe koeling erin, dus geen problemen meer