We verliezen de goede spotters ??
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: Astraweb
- Internet: Home
We verliezen de goede spotters ??
Beste mensen,
Ik gebruikte voorheen altijd FTD en daar waren een paar goede spotters constant actief.
Omdat ik nu gebruik maak van SpotLite heb ik deze spotters ook opgezocht en voor deze spotters een aparte filter aangemaakt.
Maar wat mij de laatste weken opvalt is dat deze spotters lang niet meer zoveel (zelfs niets) spotten dan voorheen. Hebben jullie ook die indruk? Zou het zomaar kunnen zijn dat zij geen lol meer hebben in Spotnet en hun geweldig werk op een andere manier aanbieden?
Graag jullie reactie. Ik kan het mis hebben.
Gr.
P
Ik gebruikte voorheen altijd FTD en daar waren een paar goede spotters constant actief.
Omdat ik nu gebruik maak van SpotLite heb ik deze spotters ook opgezocht en voor deze spotters een aparte filter aangemaakt.
Maar wat mij de laatste weken opvalt is dat deze spotters lang niet meer zoveel (zelfs niets) spotten dan voorheen. Hebben jullie ook die indruk? Zou het zomaar kunnen zijn dat zij geen lol meer hebben in Spotnet en hun geweldig werk op een andere manier aanbieden?
Graag jullie reactie. Ik kan het mis hebben.
Gr.
P
-
- Moderator Team Lid
- Contacteer:
Re: We verliezen de goede spotters ??
Tsja, dit kan alle mogelijke oorzaken hebben... Te weinig contact met de downloaders, vinden dat het programma onhandig is etc. Iedereen zou wel zijn eigen reden daarvoor hebben...
Maar, ik denk dat bekende oude spotters nu ook onder een nieuwe naam zitten...
Maar, ik denk dat bekende oude spotters nu ook onder een nieuwe naam zitten...
-
- Moderator Team Leider
- Usenet: UNS
- Internet: UPC
- Contacteer:
Spotx is natuurlijk verre van perfect, je kan geen persoonlijk contact hebben met mensen (zie SH), maar er is ook geen centraal ontmoetingspunt, er kunnen geen REQ's meer geplaatst worden (ergens, niet zozeer Spotx maar was wel een groot gedeelte van de spots), er is een erg agressieve/dreigende sfeer, er is geen bescherming van nicknames, er is geen echt goed modsysteem, moet ik door gaan?
Regels/Rules | pySabRename
Er zijn weer spotnet updates, klik hier!
API's kijken doe je maar in de dierentuin!
-
- Algemeen Manager
- Usenet: 8 diverse
- Internet: ???
- Leeftijd: 49
Sluit ik me volledig bij aan blauwbek,
Ikzelf ben om die reden ook gestopt met "spotten" , ik heb geen zin meer in talloze comments waar je nix mee kan, daarbij gaf het mij meer een afkerend gevoel, ipv een gevoel dat zegt :
Kijk daar doe ik het voor
ook de wijze waarop je spot volgescholden word met dingen die werkelijk nix te maken hebben met je spot ...
En dan daarbij (heb ik nog nooit gehad maar zie het wel veel) jahoor wéér 1 met dezelfde spot... alsof daar wat mis mee is, liever 20x dezelfde dan helemaal niets!
Een spotter zelf ziet dat ook wel, alleen zijn de "hot" items irritant, iedereen wilt de eerste zijn, vaak lopen de uploads ook gelijkertijd & zit er misschien tot maximaal 8 uur verschil in vanwege snelheidsverschil...
Dan heb ik ook zoiets van .... : Laat maar, zoek het uit... ga zelf maar lekker zoeken en hangen op een heerlijk besmette torrent ergens uit timboektoe & ga dan zelf maar heerlijk alles 8x downen net zolang tot je de goeie hebt... nee onze leechers bestempelen ons eigenlijk voor "achterlijk" .
Dan zijn we vanaf heden ook te achterlijk om te "spotten" ..
Dit wilde ik als voormalig zéér actief spotter even kwijt ...
Ikzelf ben om die reden ook gestopt met "spotten" , ik heb geen zin meer in talloze comments waar je nix mee kan, daarbij gaf het mij meer een afkerend gevoel, ipv een gevoel dat zegt :
Kijk daar doe ik het voor

ook de wijze waarop je spot volgescholden word met dingen die werkelijk nix te maken hebben met je spot ...
En dan daarbij (heb ik nog nooit gehad maar zie het wel veel) jahoor wéér 1 met dezelfde spot... alsof daar wat mis mee is, liever 20x dezelfde dan helemaal niets!
Een spotter zelf ziet dat ook wel, alleen zijn de "hot" items irritant, iedereen wilt de eerste zijn, vaak lopen de uploads ook gelijkertijd & zit er misschien tot maximaal 8 uur verschil in vanwege snelheidsverschil...
Dan heb ik ook zoiets van .... : Laat maar, zoek het uit... ga zelf maar lekker zoeken en hangen op een heerlijk besmette torrent ergens uit timboektoe & ga dan zelf maar heerlijk alles 8x downen net zolang tot je de goeie hebt... nee onze leechers bestempelen ons eigenlijk voor "achterlijk" .
Dan zijn we vanaf heden ook te achterlijk om te "spotten" ..
Dit wilde ik als voormalig zéér actief spotter even kwijt ...
-
- Usenet: Astraweb
- Internet: Phoenix NAP
Dat zijn de dingen die ik nog het meest irritante vind.Blauwbek schreef: er is een erg agressieve/dreigende sfeer, er is geen bescherming van nicknames,
Dat gescheld en getier is nergens voor nodig en wanneer er iemand eens een zinvol commentaar geeft dan komt er prompt het verwijt van een aantal mensen dat die persoon zelf nog nooit iets gepost heeft.
Ze schijnen er niet bij stil te staan dat een aantal mensen onder andere nicks uploads posten dan de nick waarmee ze reageren.
Nicks die inderdaad door een stelletje lolbroeken prompt weer worden misbruikt om te schelden, te flamen en te spammen.
Afgezien daarvan hoef je geen poster te zijn om zinvol commentaar te mogen geven. Toch?
Persoonlijk erger ik me daar niet eens aan, het is soms ff zoeken welke spot de beste is.Gup schreef: En dan daarbij (heb ik nog nooit gehad maar zie het wel veel) jahoor wéér 1 met dezelfde spot... alsof daar wat mis mee is, liever 20x dezelfde dan helemaal niets!
Maar er zijn vervelender dingen.
Zoals mensen die er razendsnel met jouw upload/spot vandoor gaan.
Nog voordat je zelf de kans gehad hebt om de melding van je upload op spotnet te zetten hebben die figuren er al een spot van gemaakt. Erg goed voor de motivatie hoor..
Brein hoeft eigenlijk helemaal niks meer te doen dan af te wachten want de leechers draaien zichzelf op deze manier de nek wel om op.
I'm trying to be...who I really am...the true me...
-
- Leeftijd: 53
Mijn favoriete spotter is er vorige week mee gestopt omdat hij alles niet meer vertrouwd. Het gaat er vooral om de laatste berichtgeving in de media.
Ik spot ook af en toe maar lees alleen de leuke berichtjes en de zeikerds sla ik over.
Ik wil niet dat de goede onder de slechte lijden. Al is het wel soms moeilijk. En wat de regering wil is nog maar afwachten of het lukt.
Ik denk ook dat veel spotters "verhuisd" zijn naar bv. nzbspots, ftdword enz. en dat sommige gestopt zijn of onder een andere naam verder zijn gegaan. Het is zeker weer even zoeken wie je nu moet hebben.
Ik spot ook af en toe maar lees alleen de leuke berichtjes en de zeikerds sla ik over.
Ik wil niet dat de goede onder de slechte lijden. Al is het wel soms moeilijk. En wat de regering wil is nog maar afwachten of het lukt.
Ik denk ook dat veel spotters "verhuisd" zijn naar bv. nzbspots, ftdword enz. en dat sommige gestopt zijn of onder een andere naam verder zijn gegaan. Het is zeker weer even zoeken wie je nu moet hebben.
today is life, tomorrow never comes
-
- Supporter
- Usenet: Sunny
- Internet: Ziggo
- Leeftijd: 110
ach er zitten ook wel weer grappige tussen met een hoog "Huh wat zegt ie nu" gehalte.
bv deze kreeg ik bij mijn post voor een spam filter?????
voor dit programma kon ik tot 2009 terug en binnenhalen en sinds dit programma is er blijkbaar iemand die dat niet meer nodig vind en met dit proggi aan heeft gegeven dat dat te oud is dit geld ook voor div spotnet versies, heel handig zo meteen in de handen van BREIN..............einde spotnet en voor de duidelijkheid ik heb het niet geïnstalleerd maar iemand heeft het programma bewerkt en gebruikt het nu misschien om spotnet van buiten af op te "schonen"
- GEEN SUPPORT VRAGEN VIA PB!!
- "I had to google "jfgi" to see what it meant. The irony is overwhelming."
- Spam Be Gone-SN, Filter Editor-SN, Spotnet Themes, Spotweb Easy R.C. 2, Board rules
-
- Usenet: XSNews
@asenegawa ben ik helemaal mee eens.. helaas
ik hoop dat er een keer iets aan gedaan wordt wat defenitief alle negatieve flamers, spammer, requesters endergelijke voorgoed banned !

-
- Moderator Team Leider
- Usenet: UNS
- Internet: UPC
- Contacteer:
dies gewoon een beetje paranoïawheaten schreef:ach er zitten ook wel weer grappige tussen met een hoog "Huh wat zegt ie nu" gehalte.
voor dit programma kon ik tot 2009 terug en binnenhalen en sinds dit programma is er blijkbaar iemand die dat niet meer nodig vind en met dit proggi aan heeft gegeven dat dat te oud is dit geld ook voor div spotnet versies, heel handig zo meteen in de handen van BREIN..............einde spotnet en voor de duidelijkheid ik heb het niet geïnstalleerd maar iemand heeft het programma bewerkt en gebruikt het nu misschien om spotnet van buiten af op te "schonen"
Regels/Rules | pySabRename
-
- Usenet: sunnyusenet
- Internet: ziggo
- Leeftijd: 49
Bah, we mogen toch niet klagen vind ik.
Ik heb sinds ik met spotnet/lite begonnen ben eigenlijk best al wat nieuwe spullen binnengehaald.
Tenslotte waren er in de FTD periode ook tijden dat er weinig te downen viel.
En alle nieuwste films vind ik terug bij NZBindex met de zoektittel "custom nl".
Die spammers gaan van zelf weer weg.
Ik heb zelfs de laatste 2 weken geen spam meer gezien van bv FTDworld.
Dus er wordt zeker iets aan gedaan vermoed ik.
En als ik me verveel lees ik wat requests met de bijhorende scheldpartijen en lach me te pletter...
Ik heb sinds ik met spotnet/lite begonnen ben eigenlijk best al wat nieuwe spullen binnengehaald.
Tenslotte waren er in de FTD periode ook tijden dat er weinig te downen viel.
En alle nieuwste films vind ik terug bij NZBindex met de zoektittel "custom nl".
Die spammers gaan van zelf weer weg.
Ik heb zelfs de laatste 2 weken geen spam meer gezien van bv FTDworld.
Dus er wordt zeker iets aan gedaan vermoed ik.
En als ik me verveel lees ik wat requests met de bijhorende scheldpartijen en lach me te pletter...