eBook filter werkt niet, terwijl je ze wel in de totaal-lijst van alle spots ziet staan. Kunnen jullie dit oplossen of ligt het probleem in mijn spotnet? Ik gebruik gewoon de standaard filter.
Edit:
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet Wat is de versie van het spotX programma?: Geen antwoord gegeven Wat is je besturingssysteem?: Windows 7 Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits Welke Usenet Provider heb je?: lightningusenet Welke Internet Provider heb je?: Telfort Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: AVG Anti-Virus Free Met welk programma download je?: NewsLeecher v3.9 Final Wanneer begon je probleem?: Niets Geef een beschrijving van je probleem.: Ik heb gister pas de filter eBook aangemaakt. Dus ik weet niet of dit probleem al eerder was. XML bestand.:
Zou je even op 'Support request template generator' willen klikken? Dat staat in mijn handtekening. Hieruit komt een tekst. Zou je dat hier even willen plaatsen. Dan kunnen we je beter verder helpen.
KoffieBo0N heeft in zijn onderschrift een link staan, naar de 'Support request template generator'. Dat is een lijstje met vragen die je in moet vullen en de uitkomst zet je hier weer neer, zodat mensen op dit forum voldoende informatie hebben om je te kunnen helpen. Kun je de link vinden?
Anders klik je hier
Fijne dag!
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
KoffieBo0N heeft in zijn onderschrift een link staan, naar de 'Support request template generator'. Dat is een lijstje met vragen die je in moet vullen en de uitkomst zet je hier weer neer, zodat mensen op dit forum voldoende informatie hebben om je te kunnen helpen. Kun je de link vinden?
Anders klik je hier
In de standaard filters van Spotnet staat al de categorie boeken, als het goed is.
Als je daarop klikt krijg je alle spots in de categorie ebooks te zien.
Of is dat niet wat je bedoelt?
Je krijgt een lege lijst als je op je eigengemaakte filter klikt, dat begrijp ik.
Maar krijg je ook een lege lijst als je op het standaard filter boeken klikt?
Het filter dat dus gewoon in Spotnet staat en wat je niet zelf hebt aangemaakt.
Ik kan dat niet controleren want ik werk inmiddels met 1.7.4.
Ik gebruik geen eigengemaakte filter. Klopt, ik krijg een lege lijst op het standaard filter. Is de versie 1.7.4 beter dan 1.7.1 die ik gebruik? Sorry, als dit een rare vraag is... maar ik heb er niet veel verstand van.
Vandaar dat ik dacht dat je zelf een filter had aangemaakt.
In principe is het altijd goed om de nieuwste versie te gebruiken.
En nee...dat is geen rare vraag
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.