Geen nieuwe spots sinds gisteren 5 mei! 21.55u?
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: EWEKA
- Internet: UPC
Geen nieuwe spots sinds gisteren 5 mei! 21.55u?
Goede avond,
Heb gisteravond de laatste spot om 21.52 binnen gehaald en krijg sinds vandaag geen spot meer binnen. Is iemand dit ook opgevallen of ben ik weer eens de enige? Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik dit kan oplossen, heb spotnet al eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar dat heeft ook geen effect gehad.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Dave
Heb gisteravond de laatste spot om 21.52 binnen gehaald en krijg sinds vandaag geen spot meer binnen. Is iemand dit ook opgevallen of ben ik weer eens de enige? Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik dit kan oplossen, heb spotnet al eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar dat heeft ook geen effect gehad.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Dave
-
Re: Geen nieuwe spots sinds gisteren 5 mei! 21.55u?
Beste Dave,
Welkom op dit forum.
Zou je op de knop "support request template generator" in mijn onderschrift willen klikken en de vragen beantwoorden?
Dan kunnen we je verder helpen.
Welkom op dit forum.
Zou je op de knop "support request template generator" in mijn onderschrift willen klikken en de vragen beantwoorden?
Dan kunnen we je verder helpen.
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB

Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
-
Re: Geen nieuwe spots via Eweka sinds gisteren 5 mei! 21.55u
Zie dat Eweka gebruikt word. Probeer dan eerst dit.
Als hiermee het probleem nog bestaat de "Support Request Template Genarator" gebruiken.
Aanvulling:
Via sslreader.eweka.nl, newsreaderXX.eweka.nl en news.eweka.nl is de nieuwste header in free.pt 23 uur oud
Via textnews.eweka.nl is de nieuwste header in free.pt een paar minuten oud.
Het probleem is dus waarschijnlijk opgelost als de eerder genoemde link gebruikt word.
Als hiermee het probleem nog bestaat de "Support Request Template Genarator" gebruiken.
Aanvulling:
Via sslreader.eweka.nl, newsreaderXX.eweka.nl en news.eweka.nl is de nieuwste header in free.pt 23 uur oud
Via textnews.eweka.nl is de nieuwste header in free.pt een paar minuten oud.
Het probleem is dus waarschijnlijk opgelost als de eerder genoemde link gebruikt word.