Hervatten incompleet download
Moderator: Moderator Team
-
- Internet: Ziggo
Answers: 0
Hervatten incompleet download
Hallo,
Ongeveer een maand geleden ben ik begonnen met het downloaden van een bestand via SpotNet. Vervolgens kom een een tijd niet downloaden vanwege wat problemen. Nu wilde ik de download hervatten, maar het staat niet langer meer op het tabblad downloads. In de map incompleet staan wel enkele files, maar dat zegt me niet zoveel. Als ik het bestand opnieuw opzoek en download dan begint het vanaf het begin. Hoe kan ik de download hervatten?
Ongeveer een maand geleden ben ik begonnen met het downloaden van een bestand via SpotNet. Vervolgens kom een een tijd niet downloaden vanwege wat problemen. Nu wilde ik de download hervatten, maar het staat niet langer meer op het tabblad downloads. In de map incompleet staan wel enkele files, maar dat zegt me niet zoveel. Als ik het bestand opnieuw opzoek en download dan begint het vanaf het begin. Hoe kan ik de download hervatten?
-
- Usenet: Easyusenet+Lightning
- Internet: Ziggo
- Leeftijd: 50
Re: Hervatten incompleet download
Ik denk dat dat niet meer mogelijk is... Als het bestand uit je tabblad downloads is, heeft spotnet ook geen gegevens meer over "waar ie was gebleven" zeg maar...
Ik denk dat de beste oplossing is om het bestand opnieuw te downloaden.
Ik denk dat de beste oplossing is om het bestand opnieuw te downloaden.
-
- Moderator Team Lid
- Contacteer:
Re: Hervatten incompleet download
Deze topic is ouder dan vijf dagen.
, niet mee eens? Stuur mij een PB
.