Bij het starten van spotnet krijg ik de volgende melding The database disk image is malformed . Ik heb al geprobeerd om alles te verwijderen. Maar op de een of andere manier blijft er ergens een database staan. Als ik spotnet opnieuw installeer is er direct een database ( die waarschijnlijk beschadigd is). Waar staat die database en hoe kan ik hem verwijderen
Hoi knarf/frank,
welkom op dit forum.
Jep het klopt, je moet nog een map handmatig verwijderen.
Ik geef je de link naar de tutorial van KoffieBo0N viewtopic.php?f=3&t=2824
Dat moet het probleem oplossen.
Laat je het even weten?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
Ik heb het precies zo gedaan als beschreven. Maar zodra ik spotnet installeer staat de database al vol en begint hij waarschijnlijk de database nog een keer te laden, het cirkeltje draait al een half uur. Ik krijg nog steeds de zelfde foutmelding
Da's vreemd. Het zou gewoon moeten werken door de database te wissen. Ik heb ook weleens een soortgelijke foutmelding gehad, en misschien moet je de database nóg een keer wissen. Na meerdere keren wil het weleens werken .
Ik snap er helemaal niets van. Alles gewist, met de zoekfunctie nog een keer naar spotnet gezocht, niets gevonden. Volgens de regels alles gewist en er opnieuw opgezet. Maar zodra ik spotnet installeer is er al een datbase, krijg meteen een foutmelding The database disk image is malformed . Er staan het dubbele aantal spots in, ongeveer 550.000. Hierna blijft het cirkeltje maar draaien, uren lang.
Moet ik alleen Framework 4 verwijderen of ook Framework 4 client Profile
Hoi Frank,
De map moet er gewoon opstaan. Weet je zeker dat je ervoor hebt gezorgd dat de verborgen mappen zichtbaar zijn?
Controleer dat anders nog een keer, alsjeblieft!
Heb je XP of Vista/Windows 7?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.