Krijg Spotnet niet meer werkend
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: xs4all
- Internet: xs4all
Krijg Spotnet niet meer werkend
Heb eerder prima met Spotnet gewerkt, echter momenteel niet meer werkend te krijgen. Operating systeem is Windows 7. Inmiddels alles wat ik op het foru, heb kunnen vinden geprobeerd:
- Spotnet volledig verwijderd - gezocht naar .bak file - maar niet kunnen vinden (verborgen files weergeven stond aan!). Gehele Spotnet file van computer verwijderd.
- via Ccleaner registry, etc. schoongemaakt.
- Versie 1.7.4 opnieuw geinstalleerd.
Bij opstarten - The database disk image is malformed. Na OK start zoeken nieuwe spots. Na alles gevonden te hebben (maar niet weergegeven), melding: Object reference not set to instance of an object. Na OK melding: iConnect. Na OK leeg Spotnet scherm. Bij sluiten scherm nogmaals melding Object reference not set to instance of an object.
Wie kan mij hiermee helpen. Alvast bedankt!
- Spotnet volledig verwijderd - gezocht naar .bak file - maar niet kunnen vinden (verborgen files weergeven stond aan!). Gehele Spotnet file van computer verwijderd.
- via Ccleaner registry, etc. schoongemaakt.
- Versie 1.7.4 opnieuw geinstalleerd.
Bij opstarten - The database disk image is malformed. Na OK start zoeken nieuwe spots. Na alles gevonden te hebben (maar niet weergegeven), melding: Object reference not set to instance of an object. Na OK melding: iConnect. Na OK leeg Spotnet scherm. Bij sluiten scherm nogmaals melding Object reference not set to instance of an object.
Wie kan mij hiermee helpen. Alvast bedankt!
-
- Leeftijd: 42
Re: Krijg Spotnet niet meer werkend
Hoi,
Goed dat je verborgen mappen hebt aanstaan ben je in program data nog een map spotnet tegengekomen?
Zoja rename deze naar spotnet.old > download vervolgens opnieuw versie 1.7.4
Ik hoor graag van je.
Goed dat je verborgen mappen hebt aanstaan ben je in program data nog een map spotnet tegengekomen?
Zoja rename deze naar spotnet.old > download vervolgens opnieuw versie 1.7.4
Ik hoor graag van je.
Veel woorden weinig wol, klinkt niet echt zinvol.
It's just me, nothing more nothing less
It's just me, nothing more nothing less
-
- Usenet: xs4all
- Internet: xs4all