Oké....Heb je een clean install gedaan? Dwz dat je echt alles van Spotnet van de computer verwijderd.
Clean install van spotnet (voor XP)
-1 verwijder spotnet middels configuratiescherm/programma
-2 verwijder/verplaats handmatig de (verborgen) map C:/Documents and Users/All Users/Local/AppData/Spotnet.
-3 Het register opschonen met behulp van CCleaner of Tuneup Utillities
-4 Spotnet 1.7.4 installeren.
Vul je servergegevens in en spotnet zal automatisch gaan bijwerken. Als dit voltooid is, graag het automatisch bijwerken uitschakelen, aangezien dit wat problemen kan veroorzaken.
Werkt dit niet dan kun je hier eens naar kijken. Eweka werkt niet altijd vlekkeloos met Spotnet.
Instellingen voor Eweka
viewtopic.php?f=16&t=88&start=440#p22657
En mocht dat ook nog niets opleveren dat zou je je virusscanner eens "onder handen" kunnen nemen.
Problemen met Avast
- Open het Avast settings-scherm
- Ga naar 'Real-Time shields'
- Ga naar 'Mail Shield'
- Ga naar 'Expert Settings'
- Haal het vinkje weg bij 'Scan newsgroup messages (NNTP)'