grabit...reageert niet...
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: hitnews
- Internet: kpn
grabit...reageert niet...
Sinds de update naar spotnet 1.7 doet grabit moeilijk.
Het zal ongetwijfeld niets met elkaar te maken hebben, maar hier wat er gebeurd.
Op spotnet een film gezien.
Klik op de downloadknop en grabit start op. (heb ik zo ingesteld)
Klik op de knop om de nzb binnen te halen en vervolgens gebeurd er niets.
Als ik na enkele seconden in grabit ergens op klik wordt het beeld grijs en komt de melding dat grabit niet reageert en het programma dient te worden afgesloten.
Na drie of vier pogingen gaat grabit wél aan de slag.
Iemand enig idee???
Windows 7
Laatste versie spotnet
Laatste versie grabit.
Het zal ongetwijfeld niets met elkaar te maken hebben, maar hier wat er gebeurd.
Op spotnet een film gezien.
Klik op de downloadknop en grabit start op. (heb ik zo ingesteld)
Klik op de knop om de nzb binnen te halen en vervolgens gebeurd er niets.
Als ik na enkele seconden in grabit ergens op klik wordt het beeld grijs en komt de melding dat grabit niet reageert en het programma dient te worden afgesloten.
Na drie of vier pogingen gaat grabit wél aan de slag.
Iemand enig idee???
Windows 7
Laatste versie spotnet
Laatste versie grabit.
-
- Moderator Team Lid
- Contacteer:
Re: grabit...reageert niet...
Hallo,
Dit ligt aan het aantal connecties met Spotnet, als die teveel in beslag neemt, dan werkt grabit niet meer naar behoren.
Dit kan het probleem oplossen, door het juiste aantal draadjes in te stellen: Aantal connecties met Spotnet.
Dit ligt aan het aantal connecties met Spotnet, als die teveel in beslag neemt, dan werkt grabit niet meer naar behoren.
Dit kan het probleem oplossen, door het juiste aantal draadjes in te stellen: Aantal connecties met Spotnet.
-
Hallo,
Voor zowel de headers als de download als de upload staan het aantal connecties op 1, dus dat zal het probleem niet zijn.
Vreemd.
Voor zowel de headers als de download als de upload staan het aantal connecties op 1, dus dat zal het probleem niet zijn.
Vreemd.
-
ik denk dat het probleem is dat windows niet goed meer weet waarmee de NZB bestandjes 'geassocieerd' moet woorden om de nzb bestandjes te openenen
om de associaties van bestandjes weer naar de standaard instellingen te krijgen , is er een tooltje beschikbaar dat 'unassociate' heet
link: http://www.winhelponline.com/downloadat ... icleId=231

als je het goed gebruikt hebt en de NZB bestandjes ge 'unasociate' hebt en je opend hierna opnieuw het NZB bestandje, dan zal windows opnieuw vragen waarmee de NZB bestandjes geopend moet worden en dan kies je opnieuw voor Grabit
om de associaties van bestandjes weer naar de standaard instellingen te krijgen , is er een tooltje beschikbaar dat 'unassociate' heet
link: http://www.winhelponline.com/downloadat ... icleId=231

als je het goed gebruikt hebt en de NZB bestandjes ge 'unasociate' hebt en je opend hierna opnieuw het NZB bestandje, dan zal windows opnieuw vragen waarmee de NZB bestandjes geopend moet worden en dan kies je opnieuw voor Grabit

-
- Usenet: Astraweb
- Internet: Ziggo
Het kan ook zonder tooltje. Even een .nzb opslaan, rechts klikken, openen met... kiezen, zoek Grabit, zet vinkje bij altijd met dit programma openen, klaar.
-
Dit is 'm ook niet hoor.
Net nzb'tje opgeslagen en geopend. Grabit laad het bestand in en staat dan "stil".
Als er dan ergens in grabit geklikt wordt slaat het beeld grijs en komt de melding dat het programma niet reageert.
Raar is ook dat na 3 of 4 keer grabbit herstarten de download wél ineens van start gaat.
Soms staat er ook achter de aangevinkte draadjes iets van "eaccesviolation".
Net nzb'tje opgeslagen en geopend. Grabit laad het bestand in en staat dan "stil".
Als er dan ergens in grabit geklikt wordt slaat het beeld grijs en komt de melding dat het programma niet reageert.
Raar is ook dat na 3 of 4 keer grabbit herstarten de download wél ineens van start gaat.
Soms staat er ook achter de aangevinkte draadjes iets van "eaccesviolation".
-
Je zou Grabit ook eens opnieuw kunnen installeren....
En google eens op EAccessViolation....(met 2 ss-en)
En google eens op EAccessViolation....(met 2 ss-en)
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB

Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
-
- Website Team Leider
- Usenet: Tweaknews
- Internet: Delta
- Contacteer:
Gebruik je SSL?
zo ja, heb je dat in spotnet ingesteld en in grabit?
Volgens de helpdesk bij astraweb ligt het aan een niet goed geconfigureerde firewall of antivirus programma, die blokkeert de access naar de server.
Vul de Support Request Template Generator in en post de uitkomt hier om ons in staat te stellen je beter te kunnen helpen.
zo ja, heb je dat in spotnet ingesteld en in grabit?
Volgens de helpdesk bij astraweb ligt het aan een niet goed geconfigureerde firewall of antivirus programma, die blokkeert de access naar de server.
Vul de Support Request Template Generator in en post de uitkomt hier om ons in staat te stellen je beter te kunnen helpen.
-
- Moderator Team Lid
- Contacteer:
Deze topic is ouder dan vijf dagen.
, niet mee eens? Stuur mij een PB
.