spotwebserver
Moderator: Moderator Team
-
spotwebserver
hallo,
Ik gebruik spotweb via de spotweb server 1.6, als ik mijn browser sluit dan blijft logischerwijs de server draaien, maar wanneer ik spotweb weer wil inkijken dan moet ik eerst de server sluiten en weer opstarten,weet iemand hoe ik spotweb weer kan openen zonder de server eerst te moeten sluiten?
bvd
Ik gebruik spotweb via de spotweb server 1.6, als ik mijn browser sluit dan blijft logischerwijs de server draaien, maar wanneer ik spotweb weer wil inkijken dan moet ik eerst de server sluiten en weer opstarten,weet iemand hoe ik spotweb weer kan openen zonder de server eerst te moeten sluiten?
bvd
-
- Usenet: Supernews
- Internet: Ziggo Z3
Re: spotwebserver
Ik heb ten eerste even een vraag over je spotweb server. Waar heb je die vandaan? Want ik ken niet iets zoals "spotweb server 1.6".

-
ik heb dit via spotnet gevonden en het was gespot door jurjee met de beschrijving Spotweb Server - Spotweb voor nOObs! Dit was erg gemakkelijk te installeren en loopt als een trein.
-
spotwebserver.com is de site zag ik ineens, ga mijn vraag daar ook maar stellen, wel zo netjes.
-
- Usenet: Supernews
- Internet: Ziggo Z3
Dat stukje software wordt door ons in ieder geval niet ondersteund. Mocht je nog andere vragen hebben dan kan je daar een nieuw topic voor aanmaken.