foutmeldingen bij opstarten spotnet

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Topicstarter
humanoize
Answers: 0
Usenet: Download2day
Internet: kpn

foutmeldingen bij opstarten spotnet

Bericht door humanoize »

• Windows versie:windows xp
    Usenet Provider: Download 2 Day
    Internet Provider: KPN
    Antivirus / Firewall*:
    Wanneer ontstond het probleem?nadat spotnet geinstalleerd is 1 week draaiend en daarna telkens foutmeldingen
    Spotnet versie: 1.74
    Met welk programma download je: spotnet of altbinz
    Heb je onlangs iets veranderd aan je instellingen?nee
    Wat is het probleem?Spotnet geeft de melding: Spotsource.connect: the database disk image is malformed / De objectverwijzing is niet op een exemplaar van een object ingesteld. / Iconnect
    Wat is er gedaan om het probleem zelf op te lossen?ik heb spotnet al een keer of 5 overnieuw geinstalleerd maar krijg hem niet draaiend meer??

Kan iemand mij hierbij helpen??

Alvast bedankt

stoledo
Usenet: Easyusenet+Lightning
Internet: Ziggo
Leeftijd: 50

Re: foutmeldingen bij opstarten spotnet

Bericht door stoledo »

Hoe heb je in het menu Beeld --> Spots tonen ingesteld?
Hulp nodig? Gebruik dan eerst de zoekfunctie. Kom je er niet uit, gebruik dan onderstaande knop

Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

joxxme
Internet: KPN

Bericht door joxxme »

ik heb het zelfde probleem.

Windows versie: windows xp
Usenet Provider: -
Internet Provider: Hetnet - KPN
Antivirus / Firewall*:NOD 32
Wanneer ontstond het probleem?nadat spotnet geinstalleerd is 1 week draaiend en daarna telkens foutmeldingen
Spotnet versie: 1.74
Met welk programma download je: spotnet of Bittorrent
Heb je onlangs iets veranderd aan je instellingen?nee
Wat is het probleem? Foutmelding: The database Disk image is malformed database disk image is malformed.
Wat is er gedaan om het probleem zelf op te lossen?ik heb spotnet al een keer opnieuw geïnstalleerd.

stoledo
Usenet: Easyusenet+Lightning
Internet: Ziggo
Leeftijd: 50

Bericht door stoledo »

Hernoem de map C:\Documents and Settings\All Users\Local\Appdata\Spotnet naar C:\Documents and Settings\All Users\Local\Appdata\Spotnet.BAK.
Let op! dit is een verborgen map, dus die moeten wel zichtbaar staan ingesteld in windows.

Start hierna spotnet en vul je gegevens opnieuw in. Spotnet gaat nu een nieuwe database opbouwen. Als dit gereed is, het automatisch bijwerken uitschakelen. Dat kan namelijk soms voor problemen zorgen. Bijwerken zul je dus handmatig moeten doen.
Hulp nodig? Gebruik dan eerst de zoekfunctie. Kom je er niet uit, gebruik dan onderstaande knop

Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Piraat070
Usenet: eweka
Internet: xs4all

Bericht door Piraat070 »

stoledo schreef:Hernoem de map C:\Documents and Settings\All Users\Local\Appdata\Spotnet naar C:\Documents and Settings\All Users\Local\Appdata\Spotnet.BAK.
Let op! dit is een verborgen map, dus die moeten wel zichtbaar staan ingesteld in windows.

Start hierna spotnet en vul je gegevens opnieuw in. Spotnet gaat nu een nieuwe database opbouwen. Als dit gereed is, het automatisch bijwerken uitschakelen. Dat kan namelijk soms voor problemen zorgen. Bijwerken zul je dus handmatig moeten doen.
Ik heb ook dit probleem en ik heb windows7; hoe kan ik de map vinden en hernoemen? alvast bedankt

hjvbft

Bericht door hjvbft »

joxxme

Bericht door joxxme »

eerst even bedankt voor de reactie

dan als volgt heb uiteraard gedaan wat je zei maar komt spotnet nog steeds met de zelfde fout.
hij heeft wel een nieuwe map aangemaakt met spotnet.
ligt het misschien aan de map waarin je aan het downloaden ben? want die staat op een andere schijf.

ManiaK

Bericht door ManiaK »

@joxxme
Mmmm...dat is vreemd?
Ik denk niet dat het ligt aan het feit dat je downloadmap op een andere schijf staat, dat werkt hier in ieder geval zonder problemen.
De oplossing van Stoledo zou eigenlijk vrij eenvoudig jouw probleem moeten oplossen.
We zoeken gewoon door.... :)
Haalt Spotnet wel alle spots opnieuw op, nadat je de map (C:\Documents and Settings\All Users\Local\Appdata\Spotnet) hernoemd hebt? Heb je zeker bijwerken tijdens opstarten uitgevinkt?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

Afbeelding
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================

joxxme

Bericht door joxxme »

MariaK schreef:@joxxme
Mmmm...dat is vreemd?
Ik denk niet dat het ligt aan het feit dat je downloadmap op een andere schijf staat, dat werkt hier in ieder geval zonder problemen.
De oplossing van Stoledo zou eigenlijk vrij eenvoudig jouw probleem moeten oplossen.
Haalt Spotnet wel alle spots opnieuw op, nadat je de map (C:\Documents and Settings\All Users\Local\Appdata\Spotnet) hernoemd hebt? Heb je zeker bijwerken tijdens opstarten uitgevinkt?
Ja tot hij de handtekeningen op moet halen. op de laatste 10% stopt hij en krijg ik deze foutmelding.
Vervolgens kan ik niks meer met spotnet doen behalve afsluiten.

joxxme

Bericht door joxxme »

joxxme schreef:
MariaK schreef:@joxxme
Mmmm...dat is vreemd?
Ja tot hij de handtekeningen op moet halen. op de laatste 10% stopt hij en krijg ik deze foutmelding.
Vervolgens kan ik niks meer met spotnet doen behalve afsluiten.
sorry de foutmelding komt pas bij de laatste 10% van spots opslaan.
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer