[FILMS] Jaartallen films in titel
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: Eweka
- Internet: UPC
[FILMS] Jaartallen films in titel
Waarom is het zo dat ineens hier bij Spotnet 2 jaartallen in de titel van de film staan?
Ik zocht altijd op de nieuwste films door op 2011 te zoeken en dan op Retail kwaliteit, zo had ik snel een duidelijk overzicht.
Nu zitten nieuwe spotters ineens leuk en aardig te doen volgens mij om meer viewers te krijgen door er 2009/2011 in te zetten... of 2010/2011.. zelfs 1tje 2007/2011 ...
WAAROM?
Als een film uit jaar 2009 komt hoort er niet in de titel 2011 te staan, al komt hij NU pas uit op Retail.
De bios-release is het leidende jaartal, of de releasedate op imdb/moviemeter.
Meer mensen die zich hieraan storen? Ik zie een paar 'spotters' het consequent doen. Zijn dit nieuwe of hebben ze ineens een andere tactiek die ik gemist heb.
Ik vind het zwaar vervelend om het zo te zeggen, of is hier al een topicje over?
Ik zocht altijd op de nieuwste films door op 2011 te zoeken en dan op Retail kwaliteit, zo had ik snel een duidelijk overzicht.
Nu zitten nieuwe spotters ineens leuk en aardig te doen volgens mij om meer viewers te krijgen door er 2009/2011 in te zetten... of 2010/2011.. zelfs 1tje 2007/2011 ...
WAAROM?
Als een film uit jaar 2009 komt hoort er niet in de titel 2011 te staan, al komt hij NU pas uit op Retail.
De bios-release is het leidende jaartal, of de releasedate op imdb/moviemeter.
Meer mensen die zich hieraan storen? Ik zie een paar 'spotters' het consequent doen. Zijn dit nieuwe of hebben ze ineens een andere tactiek die ik gemist heb.
Ik vind het zwaar vervelend om het zo te zeggen, of is hier al een topicje over?
-
- Usenet: Easyusenet+Cheapnews
Re: [FILMS] Jaartallen films in titel
Het is dat je het zegt hoor, anders was het me niet opgevallen
. Ik heb er eentje gezien en ik denk dat ik het snap
, neem als voorbeeld 2009/2011, dan is 2009 het jaar dat de film is uitgekomen en 2011 staat (denk ik dus) voor jaar van uitgave op schijf (dvd, BD).
Toegegeven, ik vind het er ook niet uitzien zo, maar als een spotter zo wenst te spotten, dan zij het zo imho
.

Toegegeven, ik vind het er ook niet uitzien zo, maar als een spotter zo wenst te spotten, dan zij het zo imho

-
-
- Usenet: XSNews
-
Misschien als je het op een prettige manier bij de spotter aankaart in z'n spot dat deze best bereid is om iets met die info te doen. Of dat er dan in het vervolg een toelichting op de jaartallen wordt vermeld binnen de spot.
... maar je mag hier ook je beklag achterlaten, wie weet leest de betreffende spotter het ooit nog is ..
... maar je mag hier ook je beklag achterlaten, wie weet leest de betreffende spotter het ooit nog is ..
... al had ik nog zo weinig geld dan vroeg ik nog niet een jurist als angel-patat ...
-
- Usenet: Eweka
- Internet: UPC
ik zal het eens in de gaten houden wie het doet en als het kan die spotter proberen over te halen het niet meer te doen 

-
Op ftd zoch ik altijd tussen " , dus bv "2010" dus dat is mischien ook een optie voor spotnet
-
- Usenet: SunnyUsenet
- Internet: Kpn
ik lees gewoon de spots goed .Nog even en dan moet de spoter de dvd nog branden ook . en op de post doen voor jullie
wees blij met wat je heb
wees blij met wat je heb

-
- Moderator Team Lid
- Contacteer: