- Windows versie: Windows 7
Usenet Provider: XLned
Internet Provider: Telfort
Antivirus / Firewall*: Mcafee
Wanneer ontstond het probleem? 6 april
Spotnet versie: was 1.7.4. nu 1.7.1.
Met welk programma download je:Grabbit
Heb je onlangs iets veranderd aan je instellingen? Ja nieuwe/oude versie Spotnet geprobeerd
Wat is het probleem? Was al 2 maanden tevreden gebruiker van Spotnet. Eergister lukt het niet meer op de database te laden (bleef hangen). Besloten om Spotnet eraf te gooien (met Yout Uninstaller en ook de Spotnet map uit de .program data map) en de laatste versie 1.7.4. erop gezet. Mijn providergegevens ingevoerd en kreeg de 502 melding dat mijn gebruikersnaam en/of wachtwoord niet correct was. Uiteraard dit forum doorlopen en als eerste stap bij XLned mijn wachtwoord veranderd. Nog steeds het 502 probleem. Dus een oudere versie geprobeerd (waar het 3 dagen geleden nog wel allemaal goed op draaide), maaar helaas weer zonder goed resultaat!
Ik heb 8 lijnen bij Xlned en geef bij het provider-scherm van Spotnet van 4 aan. Ik allerlei variatie geprobeerd, maar niks werkt. Nu begrijp ik dat er velen zijn met dit probleem, maar het rare is dat het bij mij allemaal wel goed liep tot onlangs!!! Iemand een idee? Zijn er al oplossingen gevonden bij/voor de XLned gebruikers?
Wat is er gedaan om het probleem zelf op te lossen? Zie hier boven
Spotnet/Xlned werkt 2 maanden goed, nu probleem???
Moderator: Moderator Team
-
Spotnet/Xlned werkt 2 maanden goed, nu probleem???
-
Re: Spotnet/Xlned werkt 2 maanden goed, nu probleem???
Contact gehad met XLned voor nieuw wachtwoord (ondanks dat ik die via de site meermaals heb geprobeerd en die niet werkten) en nu werkt alles weer. Waar het nu aan heeft gelegen???
-
- Moderator Team Lid
- Contacteer:
Re: Spotnet/Xlned werkt 2 maanden goed, nu probleem???
Kan aan XLned gelegen hebben. Mooi dat het is opgelost! Ik zet er een slotje op.
, niet mee eens? Stuur mij een PB
.