sinds vandaag geeft spotnet met opstarten de fout
load database: de rekenkundige bewerking heeft geresulteerd in een overloop
en hij upload ook niet meer
Wat kan ik hieraan doen
Goedemorgen diamantduif,
Welkom op dit forum.
Dit is een bekend probleem. Kijk eens of je hier de oplossing kunt vinden! search.php?keywords=load+database%3A+de ... mit=Zoeken
Ik hoop dat je er met de zoekfunctie uitkomt.
Als het niet lukt, dan horen wij het graag. Zou je dan onderstaande link willen aanklikken? Als je de vragen invult hebben wij een beter zicht op hoe we je kunnen helpen! Support Request Template.
Fijne dag en succes
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================
ik heb inderdaad die handtekening controle ofzo uit geklikt kan dat daar mee te maken hebben zo ja hoe kan ik dat weer goed krijgen want ik kan niet meer op spotnet komen hij blijft alleen maar die database inlezen maar daar blijft hij dan ook hangen
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.