Windows versie: Win7 Home Premium 64b Usenet Provider: XsNews Internet Provider:UPC Wanneer ontstond het probleem? Volgens mij vanaf eerste installatie [of vlak daarna] Spotnet versie: 1.5 [Laatste versie want net re-install gedaan] Met welk programma download je: SABnzbd+ Heb je onlangs iets veranderd aan je instellingen? Servers.xml aangepast naar cambrium. Verder geloof ik had ik een poging gedaan om te switchen naar ftd uiterlijk. Dat heb ik niet afgemaakt. Wat is het probleem? In de reacties zijn de emoticons niet zichtbaar. Ik zie alleen [img=whatever] te zien. Ook krijg ik achter de afzender geen blauw kruis te zien maar een vierkantje met een kleine rode stip erin.
Ik heb Spotnet al verwijderd, register gecleand enzo, een herinstallatie van Spotnet gedaan, maar dat heeft mijn "probleem" niet opgelost.
Dit is zoals het eruit ziet. Kijk beneden bij afzender. Ik las ergens dat daar een blauw kruis hoort te staan?
Oh dus er zijn helemaal geen emoticons in Spotnet haha. My bad. Grappig dat velen ze dan gewoon blijven gebruiken icm de img= code.
Het is ook niet écht een ramp natuurlijk, maar ik zou graag willen dat Spotnet er nice & slick uitziet. Ik kan wel gewoon op het lege vakje klikken en de de afzender toevoegen hoor. De functie werkt gewoon.
Dit is zoals het eruit ziet. Kijk beneden bij afzender. Ik las ergens dat daar een blauw kruis hoort te staan?
Oh dus er zijn helemaal geen emoticons in Spotnet haha. My bad. Grappig dat velen ze dan gewoon blijven gebruiken icm de img= code.
Ik denk dat het probleem met het blauwe kruis of 4 kantje met de rode stip te maken heeft, met dat in je map images geen icoontje met de naam 'add' hebt staan dat kan het programma het icoontje (blauwe kruis) niet vinden .
Waarschijnlijk heb je de map voor FTD look images gewwon in je programfiles gezet daar zit dus niet het icoontje "Add "in.
Zoek maar eens naar een map images waar het icoon"add" wel inzit en kopieer dat icoontje maar eens naar de map images die je nu heb , waarschijnlijk is het probleem nu opgelost en zie je nu gewoon een blauw kruis
Ik heb add.ico zo te zien gewoon in de map zitten. Ook is het kruis gewoon zichtbaar op de plek waar je een filter kan toevoegen. Vreemd toch?
Heb je toen je Spotnet verwijderd hebt ook de map Spotnet uit je program files gegooid ?
Misschien toen je bezig was met de ftd look stons er in de map images misschien een ander add icoon ?
Het add icoon is een icoon wat spotnet gebruikt misschien toch eens kijken naar een origineel icoon.
Je kan me ook ff een pm sturen als dat gaat dan geef ik je mijn add icoons eens ik heb zelf een blauw zwarte gemaakt en heb de originele ook nog
Hmz... nou stel je een lastige vraag. Ik geloof wel dat ik die folder had verwijderd, maar ik weet niet meer precies of dat die in programfiles was. [Er zit er ook 1 in programdata toch?]
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.