Allereerst wil je vragen om het lijstje wat er zojuist stond toen je dit topic startte even in te vullen.
Dit lijstje bedoel ik:
Windows versie: Usenet Provider: Internet Provider: Antivirus / Firewall*: Wanneer ontstond het probleem? Spotnet versie: Met welk programma download je: Heb je onlangs iets veranderd aan je instellingen? Wat is het probleem? Wat is er gedaan om het probleem zelf op te lossen?
Als wij niet weten welke windows versie jij hebt en welke spotnetversie ne noem maar op... dan kunnen we je niet helpen. Dus vandaar
Hulp nodig? Gebruik dan eerst de zoekfunctie. Kom je er niet uit, gebruik dan onderstaande knop
Dat Usenext niet in het rijtje staan bij providers ???
Als je de juiste gegevens invult van je provider zou het gewoon moeten werken, weet je zeker dat je de juiste gegevens hebt in gevoerd ? en niet ergens een (Punt) ofzo vergeten bent ?
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.